Skip to main content

Klantvoordeel wordt niet geactiveerd


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik kan mijn klantvoordeel niet activeren. Het staat al langer dan een week op "je aanvraag wordt verwerkt". Normaal gesproken is het na paar minuten actief.

Hoogstwaarschijnlijk komt dit door de verhuizing en op overzichtpagina staat dat het abonnement is beeindigd terwijl het wel actief is. Kan het zsm in order worden gemaakt,

 

2 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 24 juni 2023

Hoi, 

Ik verwacht dat een moderator dit verder zal oppakken na het weekend. 
Al verwacht ik wel dat een moderator eerst enkele checks wil doen i.v.m. privacy en veiligheid.

Ik wens je voor nu nog een mooi weekend toe. 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 juli 2023

@Jason hallo jason, zou je bovenstaande in behandeling willen nemen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen