Skip to main content
Beantwoord

Account koppelen T-Mobile PrePaid werkt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo T-Mobile,
 

Het lukt mij niet om mijn 06-nummer aan mijn My T-Mobile-account te koppelen. Ik ben al eerder klant geweest en ben nu als PrePaid-klant terug, maar ik krijg de melding dat ik mijn account niet kan koppelen omdat deze al aan een ander account gekoppeld is. 

Hoe nu verder?

Beste antwoord door Mitch van Odido

Hoi @dhrjelle

 

Wat ongelukkig. Wellicht dat het helpt als je account wordt verwijderd, waarna je normaliter een nieuw account zou moeten kunnen aanmaken. Zou je mij via een privébericht kunnen voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Dank alvast. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Mitch van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 360 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2022

Hoi @dhrjelle

 

Wat ongelukkig. Wellicht dat het helpt als je account wordt verwijderd, waarna je normaliter een nieuw account zou moeten kunnen aanmaken. Zou je mij via een privébericht kunnen voorzien van je 06-nummer, adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Dank alvast. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juli 2022

Hi @Mitch ,

 

Dankjewel voor je snelle reactie! Ik heb je zojuist een DM gestuurd.

 

Groet,

Jelle


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen