Beantwoord
Inloggen My T-Mobile lukt niet
Ik kan niet inloggen op de t mobil app zowel als telefoon al op het tabblad ik krijg steeds dat de gebruikersnaam of wachtwoord onjuist zijn
Beste antwoord door Dave
Hoi Rezie53,
Erg onhandig dat je niet in jouw My T-Mobile kon! :S Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega je vanochtend gelukkig heeft kunnen helpen met het resetten van jouw wachtwoord. Daarna zie ik dat je jouw username en wachtwoord hebt aangepast. Als het goed is, is jouw probleem nu helemaal opgelost! 🙂
Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!
Bekijk origineelErg onhandig dat je niet in jouw My T-Mobile kon! :S Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega je vanochtend gelukkig heeft kunnen helpen met het resetten van jouw wachtwoord. Daarna zie ik dat je jouw username en wachtwoord hebt aangepast. Als het goed is, is jouw probleem nu helemaal opgelost! 🙂
Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.