Skip to main content
Beantwoord

Annulering verlenging + opzegging huidig abonnement per einddatum

• 25 juni 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Geachte Odido,

Ik heb jullie meerdere keren gebeld, maar ik heb uren in de wachtrij gestaan zonder succes. Vandaar dat ik op een andere manier contact zoek.

Op 18-06-2025 heb ik mijn mobiele abonnement verlengd via de app van Mijn Odido. Bestelnummer: 236015691

Ik maak hierbij gebruik van mijn herroepingsrecht binnen 14 dagen en wil de verlenging van mijn abonnement ongedaan maken.

Daarnaast verzoek ik u om mijn huidige abonnement (met einddatum van 15-10-2025) niet te verlengen en op de einddatum automatisch te beëindigen.

Ik ontvang graag een schriftelijke bevestiging van:

1. De annulering van de verlenging;
  2. De opzegging van het huidige abonnement per 15-10-2025.

Met vriendelijke groet,

Bo Pelders

Klantnummer: 1.21921945

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@bopelders 

Annuleren en opzeggen kan helaas niet via dit forum. Probeer later weer eens te bellen en anders kan je een brief sturen naar Odido of gebruik maken van het contactformulier op de website.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Hallo ​@bopelders 

Annuleren en opzeggen kan helaas niet via dit forum. Probeer later weer eens te bellen en anders kan je een brief sturen naar Odido of gebruik maken van het contactformulier op de website.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen