Skip to main content
Beantwoord

Abonnement verlenging bestelling annuleren/opzeggen

• 30 januari 2025
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Vanavond heb ik via de app van Odido mijn abonnement verlengd, die op 7 februari in gaat. Ook heb ik vervolgens via Mobiel.nl de simonly deals voor Odido bekeken en die bleken toch meer bij mijn persoonlijke voorkeuren te passen. Daarom wil ik mijn bestelling van mijn contract verlenging met bestelnummer 228570781 annuleren. 

Ik hoor het graag. 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Wieneke, bedankt voor de snelle (re)actie! Nog lekker op tijd voor 't weekend. Ik heb je bestelling zojuist geannuleed. Het kan even duren voordat de annulering volledig is verwerkt, maar het moet vanavond al lukken om je nieuwe verlenging te doen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het gaag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Wieneke, superleuk om te lezen dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik snap volkomen dat je liever gebruik maakt van een Sim Only deal die meer bij je past. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan annuleer ik daarna direct je verlenging, zodat je soepel een nieuwe kan doen! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 januari 2025

Hi Marciano, 

Bedankt voor je bericht, alle gegevens staan in mijn profiel. Alvast bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Wieneke, bedankt voor de snelle (re)actie! Nog lekker op tijd voor 't weekend. Ik heb je bestelling zojuist geannuleed. Het kan even duren voordat de annulering volledig is verwerkt, maar het moet vanavond al lukken om je nieuwe verlenging te doen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het gaag van je en voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen