Skip to main content
Beantwoord

Abonnement gewijzigd, nu databundel op


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Afgelopen zondag het abonnement van mijn zoon gewijzigd. Hij had 2gb internet en deze heb k coach omgezet naar 10 gb. Bevestiging gekregen van wijziging abonnement. Nu blijkt dat de internet bundel vandaag al op is. Ik kan in de factuur alleen maar mb gebruik vinden.

Beste antwoord door eric

Hoi @Nicol239 

Een wijziging die je zondag hebt gedaan kan onmogelijk al op een factuur staan. Zit je zoon in het buitenland? Want er is in Nederland bij abonnementen geen toeslag per MB. Als de 10Gb bundel nu alweer op is betekent dat hij deze data heeft verbruikt.  10gb kun je er, zeker met video/filmpjes zo doorheen krijgen.  

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9748 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2023

Hoi @Nicol239 

Een wijziging die je zondag hebt gedaan kan onmogelijk al op een factuur staan. Zit je zoon in het buitenland? Want er is in Nederland bij abonnementen geen toeslag per MB. Als de 10Gb bundel nu alweer op is betekent dat hij deze data heeft verbruikt.  10gb kun je er, zeker met video/filmpjes zo doorheen krijgen.  


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 augustus 2023

Goedemorgen,

mijn zoon zit niet in het buitenland, met factuur heb ik het verkeerd omschreven, bedoelde dat ik in my t-mobile de verbruikstatus per dag kan zien en hierin dus alleen MB’s worden aangegeven. Op zijn eigen telefoon wordt qua gebruik sinds zondag 3 gb aangegeven. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen