Skip to main content

Foutje bij klantvoordeel? Mijn beloofde korting verdwenen

• 8 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik heb zojuist mijn bundel opgeschaald naar Unlimited i.c.m klantvoordeel. Dus 35 euro naar 25 euro. Nu zie ik dat ik 35.00 ga betalen (zonder de 9.99 korting). Ik dacht misschien is dit een technisch foutje of heb ik zelf iets verkeerd gedaan.

Met vriendelijke groet,

Sultan

Uitgelichte reactie

25 augustus 2023

Hi @SultanKamysbayev 

Excuses voor de latere reactie. Ik zie dat je topic over het hoofd is gezien. Is het inmiddels gelukt met de kosten van je bundel? Anders kijk ik graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 25 augustus 2023

Hi @SultanKamysbayev 

Excuses voor de latere reactie. Ik zie dat je topic over het hoofd is gezien. Is het inmiddels gelukt met de kosten van je bundel? Anders kijk ik graag met je mee. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen