Hoi @Bullitt, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je zorgeloos gebruik wilt kunnen maken van ons netwerk, laten we samen naar een oplossing kijken. Goed om te weten: we zijn in het buitenland afhankelijk van de netwerken van andere providers. We hebben afspraken gemaakt om internet in het buitenland mogelijk te maken, maar we hebben verder geen invloed op de stabiliteit van het netwerk. Wat je kunt doen is handmatig verbinding maken met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet? Maak gerust gebruik van onze toestelhulp.
Voor de dekking in Nederland hebben we natuurlijk wel invloed op. Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben!
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. Start daarna je toestel opnieuw op.
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement!