Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding met provider

  • 3 december 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

vanmorgen sms van odido: gaan overzetten mobiele nummer regelen. Dit kan een uurtje duren. Zodra je met je oude simkaart geen bereik meer hebt, kan je je nieuwe simkaart van Odido gebruiken.

 

Vrijwel direct geen verbinding met oude provider (KPN) meer.  Oude simkaart verwijderd, nieuwe geplaatst.

Na 5 uren echter nog steeds geen verbinding met Odido. Wat gaat er mis?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Jellemuppet 

Misschien is je simkaart nog niet geactiveerd, de snelste manier om hem te laten activeren is even langs een Odido winkel gaan.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22201 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2024

Hallo ​@Jellemuppet 

Misschien is je simkaart nog niet geactiveerd, de snelste manier om hem te laten activeren is even langs een Odido winkel gaan.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 3 december 2024

Gedaan. Gelukt, alleen met nieuwe simkaart. Zat fout/beschadiging in de simkaart....


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen