Hallo @2ta, welkom op onze Community! Dat is niet hoe we het graag zien en ik breng hier graag verandering in, in de hoop dat je niet van ons af wilt! Daarom wil ik ook graag met je meekijken naar de oorzaak en uiteraard een oplossing! Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. Had je toevallig al je telefoon opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen!
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Ik verneem graag een reactie van je!