Skip to main content

FAQ: toevoegen contactpersoon Internet, TV en Vast Bellen contract

FAQ: toevoegen contactpersoon Internet, TV en Vast Bellen contract
Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het is altijd handig om de mogelijkheid te hebben jezelf of een ander als contactpersoon te laten toevoegen aan het Internet + TV abonnement van Odido. Stel je hebt een vader of moeder op leeftijd en helpt graag wanneer er support nodig is óf wanneer je een wijziging wilt aanbrengen in het abonnement, dan kun je dit doen zodra je als contactpersoon bent toegevoegd. 

  

Hoe kun je je als contactpersoon laten toevoegen en wat kun je hiermee vergemakkelijken? Dat zijn de belangrijkste vragen die we in dit artikel voor je beantwoorden. 


 

Het toevoegen van een contactpersoon

Toon inhoud

Je kunt samen met de contractant contact opnemen met onze Klantenservice via: 0800 0092 óf via onze Social Media-kanalen. De contractant kan jou dan laten toevoegen als contactpersoon zodat we jou in het vervolg ook kunnen helpen. 

 

Waarom is dit zo handig?

Toon inhoud

Wanneer je zaken aan het abonnement wilt wijzigen of er verdiepende support nodig is omdat je ouders bijvoorbeeld geen verbinding hebben, is het altijd belangrijk dat je hier toestemming voor hebt. Die toestemming wordt gegeven middels het toegevoegd zijn als contactpersoon. Als je een keertje het bankrekeningnummer wilt wijzigen, maar je moeder daar graag hulp bij kan gebruiken, dan kun je dit voor haar in orde maken mits je als contactpersoon bent toegevoegd aan het contract.  
 
Onderstaand een opsomming van alle zaken die enkel contractanten en contactpersonen kunnen wijzigen/uitvragen: 

  • Wijzigingen doen aan bestelling of abonnement 

  • Contactpersonen toevoegen/verwijderen 

  • Wachtwoorden opvragen en/of veranderen (zoals Mijn Odido of het e-mailadres).  

  • TV-klantnummer en TV-pincode opvragen 

  • Vragen over de inhoud van een factuur of de hoogte van een openstaand bedrag  

  • Verbruiksgegevens (zoals gebelde telefoonnummers of gehuurde films) 

  • Informatie opvragen zoals klantgegevens, contractgegevens, bewindvoering etc. 

  • Wijzigen NAW-gegevens 

  • Wijzigen telefoonnummers/e-mailadressen 

  • Wijzigen rekeningnummer  

  • Vast Bellen instellingen laten aanpassen of wijzigen (kan ook in Mijn Odido) 

  • Status Overstapdossier 

 

Let op: sta je onder bewind? Dan mag alleen de bewindvoerder contractuele wijzigingen aanbrengen. Geef in dat geval je bewindvoerder de opdracht contact op te nemen met ons.

0 reacties

Geen reactie

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen