Skip to main content
Beantwoord

klacht waar niet op gereageerd wordt

Klacht gestuurd. Wordt niet op gereageerd. Review op trustpilot geschreven. Snel reactie dat ik een topic op community moest maken. Ba veel zoekwerk is dit gelukt. Dan zou er meegekeken worden naar mijn klacht en oplossing. Hopelijk nu via deze weg wel actie.

Beste antwoord door Marloesenjos

Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Marloesenjos, ik heb de vergoeding van € 15,49 voor je in gang gezet.

Ook heb ik ESPN compleet voor je aangezet en 3 maanden vergoed. De eerste maand is € 5.00 en de 2 maanden daarna zijn € 12.50. Dus dit is nog een keer € 30.00. Dit zal in 1x worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Dank je wel tommie

Bekijk origineel

13 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9640 reacties
  • 12 januari 2025

Naast dit antwoord op trustpilot is het voor een moderator ook wel handig om je originele vraag nog even neer te zetten.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8167 reacties
  • 12 januari 2025

@Marloesenjos Wil je daarnaast ook al je gegevens in je forum profiel invullen. (Zie mijn onderschrift)

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 januari 2025

Die gegevens zijn naar mijn weten geheel ingevuld

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 januari 2025

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9640 reacties
  • 12 januari 2025

Hoi ​@Marloesenjos ,

Het lijkt erop dat er een lastig probleem was om op te lossen, wat met techniek altijd kan voorkomen.

Er is geen formele SLA op eene consumenten lijn, maar je hebt inderdaad wel recht op een vergoeding van de dagen dat er geen verbinding was. 

Ook is er inderdaad een alternatief dat met een workaround via unlimited mobiele vouchers op Ben en Odido sim werkt. Als je die niet hebt kun je ook een een prepaid Odido simkaart in de Odido shops halen waarop de voucher ook werkt. Die prepaid kosten worden dan door een moderator vergoed als je de Odido kassabon even instuurt.

Het lijkt erop dat deze zaken allemaal zijn afgehandeld. Behalve dat je een volgende keer (liever niet) je met het halen van een prepaid sim je weer een vorm van internet thuis kunt krijgen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 januari 2025

Dan moet je toevallig een oude telefoon hebben liggen om die prepaid kaart in te doen. Wat ik niet had, dus dan ben jezelf niet bereikbaar om een hotspot te creeren, maar kun je niet op je telefoon voor het internet. Bijzonder.

op de vraag die ik meerdere keren heb gesteld krijg ik geen antwoord; zou mijn contract opengebroken kunnen worden. Loopt eigenlijk nog tot mei. En natuurlijk ga ikniet betalen om open te breken.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9640 reacties
  • 12 januari 2025

Contract openbreken omdat er een keer een lastige storing was? De Unlimited data vouchers zijn natuurlijk geen 1:1 vervanging voor je vaste lijn maar een kosteloze manier om je toch deels online te houden terwijl er gewerkt wordt aan de storing. Je kunt een prepaid sim naast een normale sim in een moderne telefoon gebruiken. 

Maar goed, het abonnement geld van de storing periode zal worden en je kunt weer gebruik maken van je glasvezel verbinding. Als je nu nog eerder wilt overstappen wordt inderdaad een afkoopsom in rekening gebracht. Je kunt het ook zo laten en dan in Mei weer verder kijken.

Goed dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel. Morgen zijn er weer moderators die dan in je dossier kunnen kijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 januari 2025

Zoals ik al eerder typte was het geen lastige storing.

odido monteur kon/ mocht het niet maken. Dus efiber monteur moest komen.

kwestievan kabel in de goede ingang steken bij de algemene kast. 
monteur afspraak plannen duurt 3 werkdagen. Weekend dus niet meegeteld. Dit verschillende keren.

heel vaak moeten bellen naar odido. Uren. Ja echt uren in totaal in de wacht gezeten of doorverbonden. Paar maal werd verbinding verbroken en begon het circus weer opnieuw.

dus over deze service zeer zeker niet tevreden

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 13 januari 2025

Hey ​@Marloesenjos, welkom op onze Community!

Bedankt voor het aanmaken van een topic. Ik ben meteen voor je gaan kijken maar de vergoeding klopt in dit geval wel. € 14,51 zijn de gemaakte kosten voor die 14 dagen. Uiteraard begrijp ik je sentiment hierin wel en wil ik uit coulance nog eens extra € 15,49 voor je vergoeden, dan hebben we precies de kosten vergoed voor 1 maand diensten. Daarnaast kan ik je nog een gratis wifipunt aanbieden of een zenderpakket (alles behalve Viaplay) voor 3 maanden gratis (de kosten hiervan zullen in 1x worden verrekend en zijn terug te zien op een volgend factuur.). Is dat een idee?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 13 januari 2025

Hoi Tommie

dank je wel voor het meedenken en je reactie.

dan ga ik akkoord met je voorstel om €15,49 extra te vergoeden en 3 maanden gratis zender pakket. 
espn compleet graag.

kun jij dit omzetten of moet ik daar nog iets zelf in doen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 14 januari 2025

Ook heb ik ESPN compleet voor je aangezet en 3 maanden vergoed. De eerste maand is € 5.00 en de 2 maanden daarna zijn € 12.50. Dus dit is nog een keer € 30.00. Dit zal in 1x worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Dank je wel tommie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14952 reacties
  • 15 januari 2025

Geen dank ​@Marloesenjos, als er ooit iets in de toekomst aan de hand is, klop dan gerust hier aan! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen