Skip to main content
Beantwoord

Slecht wifi signaal ZYXEL WAP6807

• 6 januari 2025
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Ik heb jaren met de WAP6807 gewerkt zonder problemen. Vandaag krijg ik echter geen sterk signaal uit het apparaat.

Via wifi analyser wordt mij duidelijk dat het wifi signaal uit de woonkamer (2 verdiepingen lager) sterker is dan diegene op mijn kantoor.

Ik heb alle stappen vanuit "slechte wifi" uitgevoerd.

Daarnaast heb ik alle stappen "slechte wifi plus" uitgevoerd.

Ik heb de router inmiddels 3 x gereset en op verschillende locaties gezet. Het wifi signaal blijft zwak. 

De router is bedraad vanuit het modem.

Graag ontvang ik hulp bij het oplossen van de storing.

Beste antwoord door Arnold_2m05

Hi Tommie,

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad contact opgenomen met de klantenservice en heb een nieuw modem en wifi plus punten ontvangen. Alles werkt als een zonnetje!

Bekijk origineel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Hey ​@Arnold_2m05, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, ik wil natuurlijk dat je in je hele huis stabiel internet hebt. Nu zie ik dat er een modem swap heeft plaatsgevonden, van de T-50 naar de T-56. Hierbij zijn de wifipunten ook vervangen voor de nieuwe WX5600. De WAP6807 werkt namelijk niet met de T-56. Ik zie dat de wifipunten gister pas zijn ontvangen, heb je deze al aangesloten en is het hiermee opgelost?

• heeft eerste post geplaatst
  • 9 januari 2025

Hi Tommie,

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad contact opgenomen met de klantenservice en heb een nieuw modem en wifi plus punten ontvangen. Alles werkt als een zonnetje!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dat is superfijn om te horen ​@Arnold_2m05

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen