Skip to main content
Beantwoord

Huawei router - exchange my router to the router with Mesh function

  • 13 December 2022
  • 6 reacties
  • 134 Bekeken

Hi, 

I would like to use a mesh functionality in my home. Currently, I have a Huawei router. That doesn’t seem to support mesh. I also notice that the Wi-Fi falls out more and more and I have to reset the router every few days.

T-mobile says that they do not advise to get my own router because then they cannot trouble shoot and support if something doesn’t work. So I don’t want that. But they also would not exchange my current device (I was told on the phone). But I think the current router is not working properly anymore. 

What should I do? How do I arrange a mesh network at my home? Is there really no option to get a router upgrade?

 

(trouwens, sorry voor het Engels, ik spreek ook nederlands :) ) 

Beste antwoord door MonikaWillemsDurickova

Lisa schreef:

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi Lisa, 

Ik heb het nieuwe modem nu paar dagen getest en het lijkt nu weer goed te werken! :) 

Bekijk origineel

6 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • 14 december 2022

Hoi @MonikaWillemsDurickova

Het klopt dat voor het uitzoeken van een eventuele storing het modem van TM moet worden aangesloten. Hier op de community zijn ook genoeg andere gebruikers met hun eigen netwerkapparatuur.  Of je dus het modem vervangt of niet is dus een beetje je eigen keuze. 

Is er een ticket aangemaakt over de wegvallende verbinding en het regelmatig moeten resetten van je modem? 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 14 december 2022

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁


Lisa schreef:

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi Lisa, 

ah, dat is super fijn! Ik zie de bestelling inderdaad. Ik laat het weten, zodra ik het modem heb getest! :) 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 december 2022

Hi @MonikaWillemsDurickova, helemaal toppie - merci! 🎈 Maak er nog een mooie dag van. 


Lisa schreef:

Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁

Hi Lisa, 

Ik heb het nieuwe modem nu paar dagen getest en het lijkt nu weer goed te werken! :) 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 januari 2023

Hi @MonikaWillemsDurickova, wat super om dit te lezen! 🎉 Dankjewel voor het doorgeven. Mocht je nog ergens hulp bij kunnen gebruiken, klop dan gerust weer aan. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen