MeldingenNIEUWRECENTJe hebt alle meldingen van de afgelopen 30 dagen doorlopen.Je hebt alle meldingen van de afgelopen 30 dagen doorlopen.Markeren als gelezenMarkeren als ongelezen<span>{username}</span> heeft gereageerd op <span class="notification-center__item__description__link">{title}</span><span>{username}</span> noemde je in <span class="notification-center__item__description__link">{title}</span>
I would like to use a mesh functionality in my home. Currently, I have a Huawei router. That doesn’t seem to support mesh. I also notice that the Wi-Fi falls out more and more and I have to reset the router every few days.
T-mobile says that they do not advise to get my own router because then they cannot trouble shoot and support if something doesn’t work. So I don’t want that. But they also would not exchange my current device (I was told on the phone). But I think the current router is not working properly anymore.
What should I do? How do I arrange a mesh network at my home? Is there really no option to get a router upgrade?
(trouwens, sorry voor het Engels, ik spreek ook nederlands :) )
Beste antwoord door MonikaWillemsDurickova
Lisa schreef:
Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁
Hi Lisa,
Ik heb het nieuwe modem nu paar dagen getest en het lijkt nu weer goed te werken! :)
Het klopt dat voor het uitzoeken van een eventuele storing het modem van TM moet worden aangesloten. Hier op de community zijn ook genoeg andere gebruikers met hun eigen netwerkapparatuur. Of je dus het modem vervangt of niet is dus een beetje je eigen keuze.
Is er een ticket aangemaakt over de wegvallende verbinding en het regelmatig moeten resetten van je modem?
Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁
Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁
Hi Lisa,
ah, dat is super fijn! Ik zie de bestelling inderdaad. Ik laat het weten, zodra ik het modem heb getest! :)
Hi @MonikaWillemsDurickova, super dat je via deze weg aanklopt! Fijn dat @Seccie je al wat meer informatie heeft gegeven. Je hoort geen wegvallende verbinding te hebben, dus ik wil graag een uitzondering voor je maken en heb een swap van het modem aangevraagd. Ik wil checken of je probleemvrij bent met het Zyxel T-50 modem. Je kunt de bestelling van dit nieuwe modem volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het hier weten of de problemen die je omschrijft als sneeuw voor de zon zijn verdwenen met het Zyxel modem? Ik hoor het graag! 😁
Hi Lisa,
Ik heb het nieuwe modem nu paar dagen getest en het lijkt nu weer goed te werken! :)
Hi @MonikaWillemsDurickova, wat super om dit te lezen! 🎉 Dankjewel voor het doorgeven. Mocht je nog ergens hulp bij kunnen gebruiken, klop dan gerust weer aan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.