Skip to main content
Beantwoord

FTU kapot na aansluiten van internet

• 14 januari 2025
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Vanmiddag is er een monteur langs geweest om de modem aan te sluiten op glasvezel.

Nadat de monteur weer op weg was ben ik even gaan kijken en zag ik dit. 

Kapje is er nu erg makkelijk af te halen. Is het mogelijk om een nieuwe FTU te laten plaatsen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Schulten, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu Glasvezel heb! Excuses voor de late reactie. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's over het verwisselen van de FTU? Zo niet, zet dan je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan vraag ik het na bij Guideon om te kijken wat we voor je kunnen doen! 😄

Bekijk origineel

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Schulten, van harte welkom op de Community en gaaf dat je nu Glasvezel heb! Excuses voor de late reactie. Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's over het verwisselen van de FTU? Zo niet, zet dan je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan vraag ik het na bij Guideon om te kijken wat we voor je kunnen doen! 😄

• Auteur
  • 2 reacties
  • 29 januari 2025

Er is inmiddels een monteur van Guideon geweest, maar die zeggen dat ze geen FTU's vervangen maar dat KPN dat doet. Heb nog geen afspraak gemaakt met Odido om KPN de FTU te laten vervangen. Zou jij dat kunnen regelen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • 29 januari 2025

@Schulten 

Kan je er geen stukje tape op plakken zodat het kapje blijft zitten?

Als het goed is maakt de monteur een ticket voor KPN als er vervanging nodig is.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 29 januari 2025
Waqqas schreef:

@Schulten 

Kan je er geen stukje tape op plakken zodat het kapje blijft zitten?

Als het goed is maakt de monteur een ticket voor KPN als er vervanging nodig is.

De monteur heeft enkel een opmerking in het systeem gezet. Ik moest zelf nog met Odido bellen om vervaning te regelen. 

En ja tape kan, maar als iedere monteur die hier binnen komt iets kapot maakt en ik het daarna met tape ga maken dan word het een zooitje.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen