Heb een mail gekregen dat mijn glasvezel op 14-02-2025 actief wordt, met de afspraaklink van Guidion kan ik pas vanaf 17-02-2025 een afspraak maken, waarom is dit niet mogelijk vanaf 15-02-2025
Iedereen al fijne kerstdagen en een voorspoedig 2025 toegewenst.
Dat heeft van alles met planning en capaciteit te maken. Bijvoorbeeld dat er voor jouw order een specifieke monteur nodig is die in de wijkcentrale mag of omdat de verbinding in de loop van de 14e (is een vrijdag) wordt opgeleverd en het juist geen zin heeft als een monteur eerder langskomt. Je abonnement start pas nadat de monteur het op maandag de 17 feb. heeft opgeleverd.
Dat heeft van alles met planning en capaciteit te maken. Bijvoorbeeld dat er voor jouw order een specifieke monteur nodig is die in de wijkcentrale mag of omdat de verbinding in de loop van de 14e (is een vrijdag) wordt opgeleverd en het juist geen zin heeft als een monteur eerder langskomt. Je abonnement start pas nadat de monteur het op maandag de 17 feb. heeft opgeleverd.
Beetje waanzin, hier in deze straat hebben we pas glasvezel tot in de meterkast.
Mijn buurman is de dag erna al aangesloten, en ik moet nog 3 weken wachten.
Kon de afspraak niet gelijk trekken ivm met het het zogenaamde milieu vriendelijke verhaal waar mee ze kwamen. Mij lijkt het milieu vriendelijker om juist die afspraken gelijk te trekken. Hoef de installateur maar één keer te rijden toch? Maar nee dit kon niet, beetje vreemd verhaal van Odido.
Hahah sowieso is alles wat klantenservice opschrijft waanzin: een monteur die ook de wijkkast in mag.
haha gideon mag de wijkkast in om vervolgens te zeggen nee gaan we niet doen laat glas boer maar doen om vervolgens nu al 24 dagen en 5 tickets verder nog steeds geen hapsnurker in die wijkkast te hebben gehad die een kabeltje omprikt
dus ik denk dat je zelf 17-02 nog geen internet hebt. Het is een groot drama
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.