Skip to main content

Overstapservice niet succesvol

• 18 november 2024
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi!

Mijn overstap van Ziggo naar Odido is niet goed geregistreerd, hierdoor betaal ik nog steeds de facturen aan Ziggo (en nog niets aan Odido). De monteur van Guideon is wel langsgeweest en het internet werkt goed, maar volgens de medewerker in de Odido winkel is er ergens niet goed geregistreerd dat we zijn overgestapt. De klantenservice krijg ik telefonisch niet te pakken, hopelijk lukt het zo!

Uitgelichte reactie

18 november 2024

Hoi ​@luukmilt ,

Achteraf nog de overstapservice uitvoeren gaat niet. Het belangrijkste is nu dat je eerst Ziggo zelf opzegt.

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9637 reacties
  • 18 november 2024

Hoi ​@luukmilt ,

Achteraf nog de overstapservice uitvoeren gaat niet. Het belangrijkste is nu dat je eerst Ziggo zelf opzegt.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 november 2024

Hoi Eric,

Bedankt voor je reactie. De overstapservice was in mijn geval wel tijdens het afsluiten van het abonnement meegenomen (3 maandem terug), ik heb het probleem aan ziggo gemeld en die geven duidelijk aan dat er aan de kant van odido iets is misgegaan om een startdatum van het contract door te geven of iets dergelijks.

Het vreemde is nu dus dat ik wel al gebruik maak van het internet van Odido, maar dat ze mij nog geen facturen versturen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9637 reacties
  • 18 november 2024

Is de Guidion monteur al langsgweest? En staat in je my-odido omgeving je abonnement al op “opgeleverd”?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 november 2024

De guideon monteur is al langsgeweest, met succes, de status staat op "abonnement in oplevering". 

Een medewerker zei dat de monteur mogelijk niet goed heeft doorgegeven dat alles in orde is?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22205 reacties
  • 18 november 2024

Hallo ​@luukmilt 

Daar lijkt het inderdaad op ja, de monteur zet de bestelling achteraf op afgerond en dat is niet gedaan.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen