In oktober vorig jaar bezoek gehad van de Guidion-monteur voor installatie glasvezel internet van odido. Tijdens installatie kwam hij erachter dat de wijkcentrale nog niet gereed was voor de aansluiting en hij dus voor niks was gekomen. Er zou contact met me worden opgenomen over het verdere verloop. Ondertussen bleef ik aangesloten via mijn oude provider. Fast forward naar 26 januari, internetverbinding ineens weg. Belletje naar de provider heeft uitgewezen dat er een nieuwe provider (odido) op de lijn actief is geworden en er geen 2 providers op een glasverbinding kunnen zitten. Mooi dat de lijn eindelijk actief is geworden, alleen was het spul bij mij thuis niet geïnstalleerd en heb ik geen enkele vorm van communicatie ontvangen dat die actief zou worden. Ik zit op het moment van schrijven al 4 dagen zonder internet, wat op z'n zachtst genoemd heel vervelend is ivm thuiswerken en waakdienst. Na een 5-tal belletjes met de klantenservice van odido uiteindelijk een nieuwe afspraak kunnen regelen met de guidion-monteur en die komt deze week nog langs voor installatie. Het is te zot voor woorden dat er zo met (nieuwe) klanten wordt omgegaan en ik verwacht een acceptabele compensatie hierin naast de unlimited data voor mobiel gedurende de internetloze periode, waar je alleen als bestaande klant van gebruik kan maken. Ik heb zelf geen mobiel internet van odido of ben of tele2.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.