Skip to main content
Beantwoord

foute factuur na wijziging abonnement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen, ik heb in september mijn thuisabonnement gewijzgd. TV opgezegd per 1 oktober. Nu zie ik de factuur over oktober en deze is niet aangepast. Hoe kan dit?

 

Overigens is het heel vervelend dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn!

 

Vriendelijke groet

Beste antwoord door Cristien

@braat  Hallo, De rekening komt achteraf ?  Je hebt  ook een maand opzegtermijn!.

Dan zou volgende maand àlles verrekend moeten zijn.

 

Odido TV heeft dezelfde looptijd als je internetabonnement. Je kan  je TV abonnement makkelijk zelf uitzetten. Dat kan vanaf 30 dagen voor de einddatum van je internetabonnement.

Wil je je TV abonnement (tijdelijk) opzeggen? Zet dan hier makkelijk je abonnement uit. Het wijzigen van je abonnement is gratis.

Heb je op dit moment nog pakketkorting en zet je je TV abonnement uit? Dan vervalt je korting. Ga naar de Abonnementen pagina om te controleren of je nog korting krijgt.

Odido TV heeft een opzegtermijn van 30 dagen. 
Hopelijk weet je zo voldoende.

MVG.

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7902 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2023

@braat  Hallo, De rekening komt achteraf ?  Je hebt  ook een maand opzegtermijn!.

Dan zou volgende maand àlles verrekend moeten zijn.

 

Odido TV heeft dezelfde looptijd als je internetabonnement. Je kan  je TV abonnement makkelijk zelf uitzetten. Dat kan vanaf 30 dagen voor de einddatum van je internetabonnement.

Wil je je TV abonnement (tijdelijk) opzeggen? Zet dan hier makkelijk je abonnement uit. Het wijzigen van je abonnement is gratis.

Heb je op dit moment nog pakketkorting en zet je je TV abonnement uit? Dan vervalt je korting. Ga naar de Abonnementen pagina om te controleren of je nog korting krijgt.

Odido TV heeft een opzegtermijn van 30 dagen. 
Hopelijk weet je zo voldoende.

MVG.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 oktober 2023

Bedankt voor je snelle reactie CrisTien, ik weet voldoende en wacht de factuur van volgende maan af.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen