Skip to main content
Beantwoord

Inloggen T-mobile thuis lukt niet


Via de link in de aanmeldings mail probeer ik een ww aan te maken maar zelfs als ik de gebruikersnaam (het @tmobile.thuis.nl mail adres) zegt het systeem het adres niet te herkennen en kan ik niet verder. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @Visje30, van harte welkom op de Community!

Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Er bleek nog een oud abonnement in de database te staan waarbij hetzelfde @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruikt werd. Dat e-mailadres heb ik daar verwijderd. Als het goed is, kun je nu meteen registeren en inloggen (de link is klikbaar). Succes! Als ik toch weer bij kan springen, let me know! 😄

Bekijk origineel

11 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10789 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2020

Goedemorgen @Visje30, van harte welkom op de Community!

Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Er bleek nog een oud abonnement in de database te staan waarbij hetzelfde @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruikt werd. Dat e-mailadres heb ik daar verwijderd. Als het goed is, kun je nu meteen registeren en inloggen (de link is klikbaar). Succes! Als ik toch weer bij kan springen, let me know! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 januari 2021

Hoi,

 

Het lukt me niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik krijg deze melding:

Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.

 

Graag jullie hulp.

Groetjes, Atila


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1393 reacties
  • 9 januari 2021

Hallo @atila.a ,

 

Zou je deze vraag ook even in het volgende topic: Inloggen My T-Mobile Thuis lukt niet willen plaatsen? Dit is een speciaal topic en hier kijken de moderatoren regelmatig naar nieuwe meldingen.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 11 januari 2021

Hoi @atila.a,

Goed dat je aan de bel trekt! Ik help je graag dit op te lossen. Helpen de tips uit het topic wat @soepkip67 met je heeft gedeeld met het oplossen van het probleem? Mocht dat nog niet het geval zijn, laat het ons weten via dit topic of ons speciale topic hiervoor. Dan gaan we je verder helpen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 januari 2021

Hallo,

Het lukt mij ook niet om in te loggen of een nieuw wachtwoord aan te maken.

 

Met vriendelijke groet,

Mw. B


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10789 reacties
  • 18 januari 2021

Hoi @Bousnina1, neem een kijkje in het andere topic waarin je gereageerd hebt, daarin heb je geantwoord: Inloggen Thuis lukt niet

P.s. ik wil je graag verzoeken om de volgende keer niet meerdere berichten in verschillende topics te plaatsen met dezelfde vraag. Dat zorgt ervoor dat we alles overzichtelijk houden en dat je nóg sneller van een antwoord voorzien wordt. Thanks! 😉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 januari 2021

Ik heb meerdere keren een nieuw wachtwoord aangevraagd maar kan niet inloggen bij my tmobile thuis. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10789 reacties
  • 25 januari 2021

Goedemorgen @Mittoitjes, welkom op de Community!

Graag zorg ik ervoor dat je straks weer kunt inloggen. Om dat mogelijk te maken, heb ik een aantal gegevens van je nodig, zou je me die in een privébericht (de link is klikbaar) willen toesturen alsjeblieft?

-Postcode

-Huisnummer

-Geboortedatum

-De laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik je profiel kan inzien, maak ik het meteen in orde! 😉


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2021

Omdat ik niet kan inloggen met mijn @gmail-, en t-mobilethuis-accounts heb ik bijna 2 weken geleden contact gehad met Laura van de de T-mobile thuis klantenservice (in Valencia).  Heb hierbij samen met haar gecontroleerd wat er mis gaat. Op het netwerk van T-mobile thuis kan ze gewoon inloggen op mijn “My T-mobile”. Echter, wanneer ze buiten het netwerk van T-mobile thuis probeert in te loggen dan verschijnt de melding “De combinatie van e-mailadres en wachtwoord is niet bekend.”. Na drie keer proberen zal bij de vierde keer de melding “De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.”. Laura heeft ook de foutmelding kunnen reproduceren.

Als ik mijn wachtwoord wil veranderen wordt er geen email gestuurd naar het e-mailadres welke is gekoppeld aan het abonnement. Volgens Laura zou dit komen door een software-update van een paar weken terug binnen het T-mobile-systeem.

Omdat ze er niet uitkwam heeft ze een melding aangemaakt bij (naar ik meen) technisch support. Ik heb hier tot op heden nog geen enkel bericht van ontvangen (ook niet in de spam).

Ik vind dit wel vervelend want ik wil met de mobiele telefoonabonnementen van Hollandsnieuwe (4 abonnementen) overstappen naar T-mobile, maar als ik mijn abonnement-gegevens niet in kan zien kan ik voor mezelf geen goed beeld vormen. Ook het feit dat het zo lang duurt voordat dit probleem wordt opgelost roept vraagtekens op.

Hopelijk krijg ik via deze weg wel eerder respons want ik wil ACTIE!!! Of bij T-mobile of anders ergens anders.

Vriendelijke groet,

Andries

 


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 17 februari 2021

Hi @AJHMFHendriks Ik zie dat mijn collega het op de 15de op heeft kunnen lossen, top! De oorzak bleek heel stom een spelfoutje :sweat_smile:  Als ik je nog ergens mee kan helpen laat het dan zeker weten!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 februari 2021

Deze mevrouw had het meteen door, een n teveel geplaatst in e-mailadres/gebruikersnaam.

Jammer dat ik er zelf achteraan moest bellen na bijna 2 weken.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen