Skip to main content
Beantwoord

Gezichten korrelig

Heb ik er goed aangedaan om dit intestellen op NAADLOOS?  IK HEB VEEL LAST VAN KORRELIGE GEZICHTEN vooral bij het rtl nieuws en editie NL. En de fotos die bij de opnames staan zijn bar slechte.

Help help 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@lover01, goed dat je hiervoor een topic bent gestart! Deze instellingen staan goed, maar we moeten er alles aan doen dat je weer goed en scherp beeld hebt. Komt dit alleen maar voor bij RTL4, of ook bij andere programma's? Kijk ook eens naar de onderstaande opties:

• Streamkwaliteit aanpassen:

• Open een programma in de Odido TV app. 
    • Kies voor volledig scherm (rechts naast de tijdbalk). 
    • Selecteer 'auto' (rechts naast de tijdbalk). 
    • Hier kun je de beeldkwaliteit handmatig instellen op de hoogste optie. 
  • HD-resolutie instellen:

• Open het account-menu van de app. 
    • Ga naar instellingen. 
    • Selecteer de resolutie. 

Helpt dit? Zo niet, stuur mij dan een foto van het korrelige beeld die je ziet en laat mij weten bij welke zenders dit voorkomt. Vergeet niet om mij te laten weten van welke TV + model je gebruik maakt!

Bekijk origineel

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Hi ​@lover01, goed dat je hiervoor een topic bent gestart! Deze instellingen staan goed, maar we moeten er alles aan doen dat je weer goed en scherp beeld hebt. Komt dit alleen maar voor bij RTL4, of ook bij andere programma's? Kijk ook eens naar de onderstaande opties:

• Streamkwaliteit aanpassen:

• Open een programma in de Odido TV app. 
    • Kies voor volledig scherm (rechts naast de tijdbalk). 
    • Selecteer 'auto' (rechts naast de tijdbalk). 
    • Hier kun je de beeldkwaliteit handmatig instellen op de hoogste optie. 
  • HD-resolutie instellen:

• Open het account-menu van de app. 
    • Ga naar instellingen. 
    • Selecteer de resolutie. 

Helpt dit? Zo niet, stuur mij dan een foto van het korrelige beeld die je ziet en laat mij weten bij welke zenders dit voorkomt. Vergeet niet om mij te laten weten van welke TV + model je gebruik maakt!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 mei 2025

Ik verder geen foto's sturen die zijn groter dan 5 mb . Tv instellingen staan goed

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 25 mei 2025

Mijn foto's zijn meer dan 5, mb

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 26 mei 2025

@lover01 Superfijn dat de TV-instellingen in ieder geval goed staan. Nu nog het korrelige beeld. Ik help je graag verder om dit op te lossen, zodat je weer fijn kan genieten van TV! 

Als ik het goed begrijp maak je gebruik van een LG (smart) TV. Klopt dit? 

Daarnaast ben ik nog benieuwd of je de korrelige gezichten alleen bij RTL nieuws en Editie NL ervaart of ook bij andere programma's/zenders. Zo ja, wil je mij dan doorgeven welke dit zijn? 

Ik kijk graag met je mee in het systeem. Alleen op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens. Wil je de lege velden (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) van je community profiel invullen? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen op’. !--endfragment>!--startfragment>

Geef je mij een seintje in dit topic wanneer je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 26 mei 2025

Ik heb alles gedaan, ook alles uit gehad mediabox enz glasvezel kabel eruit.

Heb het op alle zenders op Netflix is het prima en npo start ook

Niks helpt

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 28 mei 2025

Hi ​@lover01, bedankt voor de extra informatie en het aanvullen van je profiel! Ik zie alleen dat jouw huisnummer hierin nog mist, wil je deze toevoegen? Zodra je dit hebt gedaan kan je een bericht achterlaten in dit topic en kan ik gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen