Skip to main content
Beantwoord

TV app niet live na opnieuw openen app

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben nu bij familie de Odido TV app aan het installeren op een Samsung TV. Deze werkt in principe goed qua kijken, terugkijken, gids e.d. op 1 puntje na:

Als ik tijdens het Live TV kijken de app sluit of de TV uitschakel/stand-by zet, en daarna opnieuw op start (of dit nou 1 minuut of 5 uur later is) opent deze niet in de live tv modus, maar begint deze de laatst geopende zender af te spelen vanaf het moment dat ik de TV/app uitgezet heb (in een soort van “terugkijk” modus).

Ik moet dan even heen-en-weer zappen of in de opties “Live” selecteren om weer terug naar live te gaan.

Is het in te stellen/repareren dat de app in live tv modus opstart ik deze afsloot in live tv modus? De app opnieuw installeren hielp niet dit probleem op te lossen.

Gegevens van app/tv:

Model: Samsung - QE55Q80BATXXN (2022)
Odido app versie: Video MSA V600R019C10LNLD08-Samsung-20240116-0656
Samsung software versie: T-PTMDEUC-1661.6

Beste antwoord door TMTV

Hoi ​@LLuc,

Welkom op de Community!

Je gebruikt zo te zien nog een oude versie van de app. De nieuwe is in ontwikkeling, maar de definitieve versie laat nog even op zich wachten. Je kunt wel meedoen aan de bèta. Het kan zijn dat er nog wat schoonheidsfoutjes in zitten, maar misschien werkt het al wel beter dan de oude app. Meld je daarvoor met de gegevens van je TV in onderstaand topic. Dan krijg je een code om de bèta te installeren.

Bekijk origineel

2 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1771 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hoi ​@LLuc,

Welkom op de Community!

Je gebruikt zo te zien nog een oude versie van de app. De nieuwe is in ontwikkeling, maar de definitieve versie laat nog even op zich wachten. Je kunt wel meedoen aan de bèta. Het kan zijn dat er nog wat schoonheidsfoutjes in zitten, maar misschien werkt het al wel beter dan de oude app. Meld je daarvoor met de gegevens van je TV in onderstaand topic. Dan krijg je een code om de bèta te installeren.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2025

Dan wacht ik even tot de nieuwe versie er is.

Bedankt voor de info!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen