Hi Cheyenne,
Het is een vreemd iets, de storing. Ik zal eerst antwoord geven op je vragen, maar er is dus het nodige veranderd, zie mijn opmerkingen onderaan.
- De Samsung t.v. is een CU7020 43
- De versie die hij in de app aangeeft: Video MSA V600R019C10NLD08-Samsung-20240116-0656 en dan krijg ik nog als firmware: T-KSU2ECDEUC-0080-2024.2
- De app werkt goed. Heb ook nog bij de wifi-instellingen gekeken: netwerk vergeten en opnieuw inloggen: geen verandering. Tevens sinds een paar dagen de t.v. bekabeld aan de modem gehangen: geen verandering. Het enige wat de app doet is een melding geven dat de t.v. standby is geweest en dat ik dan de app opnieuw moet starten. Maar dat is normaal.
- Ik heb het circkeltje van de week bij een programma een kwartier laten draaien. En dat is dus dan ook wat je krijgt: een kwartier ronddraaiend cirkeltje. Geen foutcode, niks.
- Het speelt niet bij iedere opname die ik heb staan. Voor zover ik het na heb kunnen gaan speelt het alleen bij opnames van Paramount Network en van VRT1.
Maar… nu het hele vreemde. Het lijkt wel willekeur. Ik had nl. 2 opnames van Taboe, 1 van 02-02-2025 en 1 van 09-02-2025, beide op VRT1. Eerst wilde de ene niet afspelen, later de andere niet. Dit heb ik tevens bij een aantal opnames van Elementary op Paramount Network gehad (de oudste was van 07-02-2025). En daar was ook het vreemde bij: ik had er 7 opgenomen en dan deed er 1 of 2 het niet. En degene die het niet deden wisselden ook… Zeg het maar.
Terugdenkend heb ik dit 1x eerder gehad, volgens mij nog via de Amino t.v.-box, weet ik niet zeker. Ik weet wel dat de app op de telefoon alle programma's normaal afspeelt.
En nu het nog vreemdere of iets van ‘zal je altijd zien’: sinds vandaag werkt alles weer normaal. Alles speelt af, cirkeltje blijft niet meer oneindig draaien. Daar is mij trouwens wel iets bij opgevallen: dat circkeltje draait iets van 2x en daarna lijkt het erop of hij iets ‘pakt’ of ‘ziet'. Dan draait hij soms nog een halve of 1x rond en dan start het programma. En dat deed hij dus eerder bij de bovengenoemde programma's niet.
Ik kom er nu niet meer achter waarom hij het nu wel weer normaal doet. Wellicht toch de bekabeling? Mocht het probleem zich nog een keer voor doen laat ik het je/hier weten.
Ik heb nog wel een vraag: een vriendin van me heeft een nieuw Odido t.v. abonnement genomen (ik heb het aangesloten) daar zit een media box (wifi-ontvanger?) bij. Die werkt prima, maar nu viel mij op dat haar menu in de ‘app’/de box ook compleet anders is. Kan je dit andere menu ook ergens downloaden of krijgen? Het is nl. iets makkelijker te gebruiken.
Hoor het graag. Alvast bedankt.