Skip to main content
Beantwoord

kan plotseling niet meer opnemen


kan na bezoek guideon monteur en wisselen modem en interactieve box plotseling niet meer opnemen (signaal dat ik geen abonnement zou hebben). ook kan ik met de nieuwe afstandsbediening de tv niet meer aan en afzetten. tmobile stuurde een nieuwe afstandsbediening maar ook die doet het niet. guideon gecontact maar die willen niet terugkomen om eea te herstellen. teleurstellend. wat raden jullie mij aan?

Beste antwoord door eric

De nieuwe boxen hebben geen lokale opname mogelijkheid maar een functie die heet cloud recording.  Dat kun je in my-tmobile onder je tv product activeren.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9265 reacties
  • Antwoord
  • 19 juni 2023

De nieuwe boxen hebben geen lokale opname mogelijkheid maar een functie die heet cloud recording.  Dat kun je in my-tmobile onder je tv product activeren.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 20 juni 2023

Ik heb in my tmobile gezocht. Zie echt niks waar ik wat zou kunnen instellen


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1324 reacties
  • 20 juni 2023

Hallo @Sjef J. ,

Heb hier een link voor het instellen van de Afstandsbediening: Afstandsbediening bestellen - handleiding

Als je inlogt op T-Mobile Thuis via de website krijg je als het goed is ook je abonnemt te zien, klik dan op bekijk abonnement, kies daarna voor het kopje TV, daar kan je kiezen voor cloud opnames.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen