Sinds 8 december heb ik geen live TV beeld meer. Terugkijken lukt wel. De helpdesk krijgt het TV beeld niet hersteld en geeft aan dat er een monteur van Guidion langs moet komen. Guidion geeft echter aan dat er momenteel geen monteurs beschikbaar zijn. Ik heb al doorgegeven dat ze hier alle dagdelen van de week welkom zijn maar ook dat lijkt niet te helpen. Ik weet het even niet meer. Door de aanhoudende problemen met het glasvezelnetwerk van T-Mobile heb ik inmiddels een overstap in gang gezet. Dat helpt waarschijnlijk ook niet mee om voor de resterende opzegmaand het TV beeld nog in orde te krijgen. Jammer, ik ben jarenlang een tevreden klant geweest maar sinds de overstap naar glasvezel is het een grote puinhoop.
Geen live TV, geen monteurs beschikbaar bij Guidion, wat nu?
Beste antwoord door Sander
Hoi
In de tussentijd is TV Anywhere een oplossing. TV-kijken op een mobiel is niet ideaal, maar er zijn met TV Anywhere ook betere mogelijkheden. Zo kun je ook op een laptop kijken via: https://t-mobiletv.nl/. Je kunt er ook eventueel voor kiezen om met een Chromecast of Apple TV 4 het beeld weer op je TV te casten, zonder tussenkomst van de TV Box. Lees meer over Apple TV 4:
Mocht je een moderne Smart TV hebben, dan is eventueel T-Mobile TV via een app op de TV ook mogelijk. Dan hoef je niet te streamen, maar kun je direct via de app op TV alle TV-zenders ontvangen:
Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen met Guidion? Mocht je nog vragen hebben over de tijdelijke alternatieven, dan hoor ik het graag. Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.