Ik gebruik NORD VPN wanneer deze aan staat (VPN op Nederland) geen mogelijkheid om TV te kijken. Niet op mijn laptop en ook niet op mijn Android GSM. Nergens. Kon eerst wel (lees enkele maanden geleden). Probleem zit niet in de modem/router.
Krijg sowieso veel fout melding op mijn scherm, opnieuw inloggen en dan gaat het weer fout. TV anyware zou vervangen dienen te worden met TV maybe-ware.
Zoals in deze reactie te lezen is, is T-Mobile onlangs begonnen met het blokkeren van VPN-diensten op TV Anywhere. Vanwege rechten van tv-zenders moet TM maatregelen nemen om te voorkomen dat ze buiten de EU te zien zijn. Gevolg daarvan is dat het ook niet meer mogelijk is om met een VPN te kijken terwijl je je gewoon in Nederland (of elders in de EU) bevindt. Enige oplossing is dus de VPN uitzetten als je tv wilt kijken.
Zoals in deze reactie te lezen is, is T-Mobile onlangs begonnen met het blokkeren van VPN-diensten op TV Anywhere. Vanwege rechten van tv-zenders moet TM maatregelen nemen om te voorkomen dat ze buiten de EU te zien zijn. Gevolg daarvan is dat het ook niet meer mogelijk is om met een VPN te kijken terwijl je je gewoon in Nederland (of elders in de EU) bevindt. Enige oplossing is dus de VPN uitzetten als je tv wilt kijken.
Hi @JvdR, aan deze foutmeldingen wil ik graag wat doen! 💪 Kun je aangeven welke foutmeldingen en andere issues jij ervaart in de App? Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ter check: op jouw laptop ervaar je dus geen problemen met TV Anywhere? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen.
Hi @JvdR, aan deze foutmeldingen wil ik graag wat doen! 💪 Kun je aangeven welke foutmeldingen en andere issues jij ervaart in de App? Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ter check: op jouw laptop ervaar je dus geen problemen met TV Anywhere? Ik hoor het graag, want ik wil dit voor je fixen.
ik zal de komende tijd even de codes ect opschrijven zowel van mijn GSM als tablet, laptop idd geen probleem.
Hallo Lisa.
Zoals afgesproken hierbij de fout meldingen;
Sessie verlopen opnieuw inloggen 63122 (laptop)
TV dienst tijdelijk niet beschikbaar 426001 (samsung tablet)
Afsluiten mislukt 414999 (samsung tablet)
Verder ook melding dat de app mijn chromecast niet kan vinden maar blijft wel alles weergeven op de tv.
Deze meldingen komen voor binnen een tijdbestek van 4 uur.
Hi @JvdR, helemaal super - dankjewel! Kun je enkel nog het besturingssysteem noemen van je tablet en laptop én de browserversie van Chrome? Tot slot wil ik je nog vragen of je de schermresolutie kunt meesturen van je laptop en van de tablet. Hierna heb ik echt alle informatie en kan het onderzoek starten. Thanks voor de medewerking.
Hi @JvdR, graag check ik bij je of je nog steeds dezelfde foutmeldingen ervaart! Zo ja, dan zou het super zijn als je nog op mijn vorige vragen terug kunt komen. Dan kan het onderzoek gestart worden en kunnen we dit gaan oplossen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.