Skip to main content
Beantwoord

rtl 5 heeft geen geluid


Rtl 5 geeft geen geluid wel beeld, de andere zenders wel

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Lisa ,

Heb net weer gekeken en op het moment dat ik RTL5 aanzette, was er geen geluid en plotseling wel.
Na wat zappen en weer terug naar RTL5 wel gewoon geluid en beeld.👌
Het lijkt hier dus nu ook gewoon te werken. Mochten er toch weer problemen met het geluid optreden laat ik het weer weten.

 

Oplossing: Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

  • is een Master Poster
  • 22 juni 2022

Ook bij ons is RTL5 een drama. Betreft postcode 4235.

RTL5 werkt ook niet goed via de app.

Overige zenders geen problemen.


  • 23 juni 2022

Als het goed is, zou dit probleem inmiddels opgelost moeten zijn en was het van tijdelijke aard.

Is het bij jullie inmiddels ook opgelost @wilrietveld @Leo5A 


  • is een King Poster
  • 23 juni 2022

wij  hebben ook nog geen geluid bij rtl5,de rest werkt goed.

weet iemand hoe dit nu zit. Onze postcode 1338


  • heeft eerste post geplaatst
  • 23 juni 2022

Bij ons doet het geluid op rtl5 het ook al een paar dagen niet. Momenteel nog steeds last van.


  • is een nieuwe Poster
  • 23 juni 2022

Hier ook op dit moment geen geluid of geluid van iets totaal anders. Gordijn Ramsey is op en krijg spontaan geluid van een een of andere reclame.

heb hier ook al dagen last van


  • is een Master Poster
  • 23 juni 2022

Helaas nog precies het zelfde probleem.

Is inderdaad al een probleem van dagen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 23 juni 2022

Hier in Amersfoort 3813 heeft ook al een week geen geluid op RTL5. 


  • is een nieuwe Poster
  • 23 juni 2022

Hier in Houten 3993 ook al een tijdje geen geluid bij RTL5 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 23 juni 2022

Nieuw Buinen, postcode 9521za sws al 2 dagen geen geluid op rtl5, of veel te laat waardoor de spraak wel tot een kwartier achterloopt op het beeld


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 24 juni 2022

Hi allemaal, heel erg bedankt voor deze meldingen! Ik ga dit gelijk bespreken bij onze tv-meeting van deze ochtend. Zodra ik hier meer over hoor, dan laat ik het aan jullie weten. Excuses voor het ongemak. Kunnen jullie alvast laten weten of jullie ook gebruikmaken van externe audio-apparatuur? Ook wil ik aan jullie vragen of jullie dit op de TV Box ervaren of in de Smart TV App? Ik hoor het graag, zodat ik deze informatie door kan zetten. 


  • is een Master Poster
  • 24 juni 2022

Zelfs cloudopname is niet goed. Heeft het zelfde probleem als de uitzending of terugkijken


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 24 juni 2022

Hi @Leo5A, dankjewel voor deze aanvulling! Zo kan ik dit ook meenemen. Kijk je daarnaast via de TV Box of via de Smart TV App? 


  • is een Master Poster
  • 24 juni 2022

Ik kijk via de tv box en de tv anywhere app. Bij beide het zelfde probleem.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 24 juni 2022

Hi allemaal, naar aanleiding van de tv-meeting heb ik te horen gekregen dat er vannacht een fix is geweest die dit probleem verholpen zou moeten hebben! Kunnen jullie testen of het sinds vanochtend weer werkt? Heb jij vanochtend nog getest of dit werkt @Leo5A? Ik hoor het heel graag.

Mocht het toch nog spelen, dan wil ik vragen of jullie hier concrete voorbeelden van door kunnen zetten. Hiermee bedoel ik of de programma's van RTL 5 dan doorgezet kunnen worden inclusief de datum en het tijdstip waarop dit probleem wordt ervaren. Heel erg bedankt alvast!


  • is een nieuwe Poster
  • 24 juni 2022

Ha Lisa,

Ik heb inderdaad weer geluid…

Nu even heerlijk Telsell kijken :)


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 24 juni 2022

Hi @MartinB68, wat super dat het weer werkt! Merci voor het aangeven en veel kijk-plezier. Dat blijft altijd verslavend he, Tell Sell haha. 


  • is een King Poster
  • 24 juni 2022

bij ons werkt het geluid ook weer top,wow lekker Tell Sell kijken geweldig dat.

postcode 1338


  • is een nieuwe Poster
  • 24 juni 2022

Voor nu lijkt het wel weer te werken.

 


  • is een Master Poster
  • 24 juni 2022

De nieuwe uitzending lijkt weer te werken. Terugkijken van bijvoorbeeld de uitzending van gisteren is nog steeds prut (zal over een week opgelost zijn ;) )


  • is een Top Poster
  • 25 juni 2022

Mijn ouders hebben hier nog steeds last van! Gister deed ie het sporadisch ineens, nu ineens niet meer. Modem is gereset, box uit en aan gezet. Werkt niet. Via de chatbot contact gehad, zei dat we iets met de setup knop moesten dien, maar die zit niet eens op de afstandsbediening. 


  • is een Top Poster
  • 25 juni 2022
WendyR92 schreef:

Mijn ouders hebben hier nog steeds last van! Gister deed ie het sporadisch ineens, nu ineens niet meer. Modem is gereset, box uit en aan gezet. Werkt niet. Via de chatbot contact gehad, zei dat we iets met de setup knop moesten dien, maar die zit niet eens op de afstandsbediening. 

Postcode 7261. 
Gister programma was Gordon oorlog in de keuken deed het wel. 
Nu is het programma Alarmcentrale en doet hier niet meer.

 


  • is een King Poster
  • 25 juni 2022

Ook weer last momenteel is de bevers bezig op rtl5 zonder geluid. En opeens werkt het weer! Dat was helaas van hele korte duur, nu weer geen geluid.


  • is een Top Poster
  • 25 juni 2022
deesvlees schreef:

Ook weer last momenteel is de bevers bezig op rtl5 zonder geluid. En opeens werkt het weer! Dat was helaas van hele korte duur, nu weer geen geluid.

Wij hebben nu momenteel wel geluid, zolang we maar niet veranderen van zender. 


  • is een nieuwe Poster
  • 25 juni 2022

Nog steeds geluid rtl 5 postcode 5665


  • is een nieuwe Poster
  • 25 juni 2022

 

Lisa schreef:

Hi allemaal, naar aanleiding van de tv-meeting heb ik te horen gekregen dat er vannacht een fix is geweest die dit probleem verholpen zou moeten hebben! Kunnen jullie testen of het sinds vanochtend weer werkt? Heb jij vanochtend nog getest of dit werkt @Leo5A? Ik hoor het heel graag.

Mocht het toch nog spelen, dan wil ik vragen of jullie hier concrete voorbeelden van door kunnen zetten. Hiermee bedoel ik of de programma's van RTL 5 dan doorgezet kunnen worden inclusief de datum en het tijdstip waarop dit probleem wordt ervaren. Heel erg bedankt alvast!

 

5664  1 dag geluid gehad (gisteren)  nu 25-4  18.32   lego masters geen geluid. TVbox,  en in de app speelt hij versnelt af zonder geluid.  


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen