Skip to main content
Beantwoord

TV Abonnement opzeggen

  • 26 februari 2021
  • 5 reacties
  • 288 Bekeken

Hallo,

Zelf gebruik ik geen tv meer op het abonnement, maar ik kan het niet opzeggen vanwege een lopende bestelling die ik niet bij T-Mobile heb.

  Hoe kan ik het uitschakelen?

 

Met vriendelijke groet,

Damian

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @ItsDamian626 

Misschien wordt je wat sneller geholpen als je je bericht in dit topic plaatst om tv uit te schakelen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8078 reacties
  • 26 februari 2021

Hallo @ItsDamian626 Ik begrijp er niet veel van. 
Je wilt je TM thuis opzeggen maar dat lukt niet? Is je abonnement (contract) al afgelopen? 
Misschien kan je het iets beter uitleggen?

MVG. En fijn weekend


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2021

Hallo @CrisTien 

Nee, ik bedoel het abonnement wijzigen.

Ik zou graag namelijk tv willen uitschakelen zodat alleen internet actief is vanuit T-Mobile Thuis. Maar niet het opzeggen van het abonnement.

En het contract is nog niet afgelopen. Dus als dat nodig is om die wijziging te maken moet ik nog effe wachten.

Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,

Damian


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2021

Hallo @ItsDamian626 

Misschien wordt je wat sneller geholpen als je je bericht in dit topic plaatst om tv uit te schakelen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/abonnement-wijzigen-wij-helpen-je-303401


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2021

Hallo @Waqqas 

Ik heb het nu daar het bericht opnieuw geplaatst. Thank you! 😄👍

Deze topic kan worden gesloten door een van de moderators.

Bedankt voor je antwoord! 

Groetjes,

Damian


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen @ItsDamian626, ik heb het TV-abonnement voor je uitgezet per 26 maart - dit is met in achtneming van de één maand opzegtermijn én de datum waarop je dit verzocht. Indien je in de toekomst toch weer gebruik wilt maken van TV, kun je dit makkelijk toevoegen via My T-Mobile Thuis: Abonnement wijzigen.

Dit topic zal ik nu sluiten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen