Skip to main content
Beantwoord

welke tv box hebben we?

• 3 december 2020
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Vandaag wordt Tmobile bij ons aangesloten. Hoe zie ik of we tv boxen met of zonder harddisk hebben? Want we willen graag met harddisk voor 2 tv's.

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @vannidejo, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Sinds begin dit jaar leveren we geen TV Boxen met harddiskrecorder meer uit. Wel zie ik dat jij gebruik zult gaan maken van het nieuwe TV-platform, T-Mobile TV. Hiermee kun je via Cloud Opnemen in de cloud programma's en films opnemen. Daarmee kun je, ongeacht het aantal TV Boxen, voor € 5,00 per maand gebruik maken van de opneemfunctie in de cloud. Deze is ook al direct aangevraagd dus geen zorgen, het hele pakket is gereed voor jouw ultieme TV-ervaring!

Update: na een tweede check ben ik erachter gekomen dat je de aanvraag geannuleerd hebt, dat is natuurlijk erg jammer om te zien! Mag ik vragen waarom je tot deze beslissing gekomen bent? Kan ik je ergens mee helpen of een bepaalde twijfel wegnemen? 

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2020

Hoi @vannidejo, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Sinds begin dit jaar leveren we geen TV Boxen met harddiskrecorder meer uit. Wel zie ik dat jij gebruik zult gaan maken van het nieuwe TV-platform, T-Mobile TV. Hiermee kun je via Cloud Opnemen in de cloud programma's en films opnemen. Daarmee kun je, ongeacht het aantal TV Boxen, voor € 5,00 per maand gebruik maken van de opneemfunctie in de cloud. Deze is ook al direct aangevraagd dus geen zorgen, het hele pakket is gereed voor jouw ultieme TV-ervaring!

Update: na een tweede check ben ik erachter gekomen dat je de aanvraag geannuleerd hebt, dat is natuurlijk erg jammer om te zien! Mag ik vragen waarom je tot deze beslissing gekomen bent? Kan ik je ergens mee helpen of een bepaalde twijfel wegnemen? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen