Sinds afgelopen donderdag heb ik een blokkerig / haperend beeld op verschillende zenders. Het lijkt ook steeds erger te worden. Ik heb alle stappen doorlopen om het probleem op te lossen, maar dit helpt niet. Wat nu te doen?
Blokkerig / haperend beeld op TV en loopt vast
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Top dat je al wat stappen doorlopen hebt. Ik zie in de lijnmeting dat het modem al langer onafgebroken online is, kun je het modem toch wederom 20 seconden stroomloos houden, alsjeblieft? Hetzelfde geldt voor de TV Box, houd deze stroomloos, evenals het modem, maar haal ook de UTP- (LAN/ethernet) kabel eruit.
Volg het stappenschema zoals op de website vermeld is. Mocht ook dit nog niet baten, dan gaan we over op een harde reset, ook wel factory reset genoemd. Hoe je dit kunt doen, lees je in de volgende topics: Factory reset TV Box en Factory reset modem. Houd er rekening mee dat je bij een harde reset alles terugzet naar de fabrieksinstellingen. Eventuele gewijzigde Wifi-wachtwoorden gaan dan terug naar het wachtwoord zoals deze op het modem staat.
Als alle bovenstaande opties geen oplossing bieden, dan zet ik het met alle liefde door naar onze specialisten. Geef een seintje en ik kom weer te hulp gevlogen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.