Hoi @sanderinos, daar gaan we wat aan doen! Voordat we een vervangende TV Box opsturen, wil ik nog graag één ding met je doornemen.
Kun je alsjeblieft alles laten van het modem (LAN 1 t/m LAN 4) en het modem van de stroom halen gedurende 20 seconden. Plug het modem daarna weer in het stopcontact.
Als het modem weer online is (het internetsignaal is weer tot stand gebracht), kun je deze een factory reset geven (met dun pinnetje 5 a 10 sec ingedrukt houden). Check voor de zekerheid het volgende topic: Hoe voer ik een factory reset op het modem uit?.
Wacht tot modem weer helemaal online is en sluit dan de betreffende TV Box rechtstreeks, bekabeld aan in LAN 1, 2, 3 of LAN 4. Als je dan nog steeds dezelfde melding krijgt, is de ontvanger inderdaad zo goed als de kernoorzaak. Sorry dat je hier nog niet over geïnformeerd bent. We hebben momenteel een langere verwerkingstijd bij de techneuten. In weerwil daarvan, wil ik graag benadrukken dat het niet de bedoeling is dat je geen tussentijdse update krijgt. Namens het Webcare team bied ik dan ook een formeel excuses hiervoor aan.
Zodra het euvel straks verholpen is, gaan we samen kijken naar een passende compensatie. Ik beloof je dat we er alles aan doen om het zo snel mogelijk 100% functionerend te krijgen. To be coninuted!
Stay safe, houd je sterk en een prachtig weekend toegewenst! 🌞🎡