Beantwoord
Niet kunnen terug kijken
Ik heb nu sinds ik hier woon 2 andere aanbieders gehad waarbij ik als ik savonds thuis kwam ik eerdere series van de dag rustig kon terug kijken vrijwel van elke zender en dat wel +- 10 dagen.
Maar nu zit ik sinds afgelopen maandag bij jullie en kom gister avond thuis en zie gewoon dat ik helemaal niets kan terug kijken wat ik altijd terug kijk. ja een paar zenders via die gemist optie, maar daar zitten de zenders niet tussen die ik kijk dus ben nu al zeer teleurgesteld. vooral omdat het op dag 1 al mis ging, eerst dat wifi niet goed werkt. toen dat ik geen tv kon kijken en pc tegelijk aan op internet want dan moet ik beneden weer de kabel switchen van de powerline adapters dus het begint allemaal al stroef en baal zo erg dat ik zelfs al heb gekeken of ik de contract al kon ontbinden want op deze manier heb ik helemaal niets aan de t-mobile thuis pakket. heb dit overigens tijdens de aanvraag ook helemaal niet naar voren zien komen dat dit allemaal niet kon, want dan had ik ook zekers geen abonnement op t-mobile thuis afgenomen. dus weet niet of er nog opties zijn zodat ik in ieder geval komend jaar nog wel een beetje kan genieten (zal een lang jaar worden ben ik bang) maar tot nu toe ben ik alleen maar zeer teleurgesteld in alles. Oja het wifi probleem is opgelost door om niet op 5G te gaan maar op de normale 😏
Maar nu zit ik sinds afgelopen maandag bij jullie en kom gister avond thuis en zie gewoon dat ik helemaal niets kan terug kijken wat ik altijd terug kijk. ja een paar zenders via die gemist optie, maar daar zitten de zenders niet tussen die ik kijk dus ben nu al zeer teleurgesteld. vooral omdat het op dag 1 al mis ging, eerst dat wifi niet goed werkt. toen dat ik geen tv kon kijken en pc tegelijk aan op internet want dan moet ik beneden weer de kabel switchen van de powerline adapters dus het begint allemaal al stroef en baal zo erg dat ik zelfs al heb gekeken of ik de contract al kon ontbinden want op deze manier heb ik helemaal niets aan de t-mobile thuis pakket. heb dit overigens tijdens de aanvraag ook helemaal niet naar voren zien komen dat dit allemaal niet kon, want dan had ik ook zekers geen abonnement op t-mobile thuis afgenomen. dus weet niet of er nog opties zijn zodat ik in ieder geval komend jaar nog wel een beetje kan genieten (zal een lang jaar worden ben ik bang) maar tot nu toe ben ik alleen maar zeer teleurgesteld in alles. Oja het wifi probleem is opgelost door om niet op 5G te gaan maar op de normale 😏
Beste antwoord door Sterre
Hi Bakker82,
Een warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben blij te mogen zeggen dat jij onze klant bent. Ik help je dan ook graag met al jouw vragen, zodat jij een fijn jaar (hopelijk langer) met ons hebt.
TAVL gaf je een goede tip, lees ik. Via de gratis TV Anywhere App. In dit topic lees je hoe je de app installeert en gebruikt. De programma's van de zenders in de app kun je allemaal tot 7 dagen terugkijken! Zo kun jij 's avonds lekker ontspannend de series terugkijken die jij wil zien.
Een andere optie is om een TV Box met opnamefunctie te nemen. Zo kun je via jouw TV Box jouw favoriete serie opnemen en kijken wanneer jij dat wil. Ik kan deze TV Box voor je bestellen. Je kunt ervoor kiezen deze als extra Box te nemen, of je wisselt een van je niet-opnameboxen in. De TV Box met opnamefunctie kost €5,- per maand. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan ga ik het voor je regelen!
Een handig zenderoverzicht van jouw TV Box en de mogelijkheden tot terugkijken daarop vind je trouwens op onze website .
Heb je nog vragen, mag ik je nog helpen bij het installeren van TV Anywhere of het bestellen van een andere TV Box, laat het me gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Bekijk origineelEen warm welkom bij T-Mobile Thuis! Ik ben blij te mogen zeggen dat jij onze klant bent. Ik help je dan ook graag met al jouw vragen, zodat jij een fijn jaar (hopelijk langer) met ons hebt.
TAVL gaf je een goede tip, lees ik. Via de gratis TV Anywhere App. In dit topic lees je hoe je de app installeert en gebruikt. De programma's van de zenders in de app kun je allemaal tot 7 dagen terugkijken! Zo kun jij 's avonds lekker ontspannend de series terugkijken die jij wil zien.
Een andere optie is om een TV Box met opnamefunctie te nemen. Zo kun je via jouw TV Box jouw favoriete serie opnemen en kijken wanneer jij dat wil. Ik kan deze TV Box voor je bestellen. Je kunt ervoor kiezen deze als extra Box te nemen, of je wisselt een van je niet-opnameboxen in. De TV Box met opnamefunctie kost €5,- per maand. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan ga ik het voor je regelen!
Een handig zenderoverzicht van jouw TV Box en de mogelijkheden tot terugkijken daarop vind je trouwens op onze website .
Heb je nog vragen, mag ik je nog helpen bij het installeren van TV Anywhere of het bestellen van een andere TV Box, laat het me gerust weten. Ik sta voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.