Maar nu zit ik sinds afgelopen maandag bij jullie en kom gister avond thuis en zie gewoon dat ik helemaal niets kan terug kijken wat ik altijd terug kijk. ja een paar zenders via die gemist optie, maar daar zitten de zenders niet tussen die ik kijk dus ben nu al zeer teleurgesteld. vooral omdat het op dag 1 al mis ging, eerst dat wifi niet goed werkt. toen dat ik geen tv kon kijken en pc tegelijk aan op internet want dan moet ik beneden weer de kabel switchen van de powerline adapters dus het begint allemaal al stroef en baal zo erg dat ik zelfs al heb gekeken of ik de contract al kon ontbinden want op deze manier heb ik helemaal niets aan de t-mobile thuis pakket. heb dit overigens tijdens de aanvraag ook helemaal niet naar voren zien komen dat dit allemaal niet kon, want dan had ik ook zekers geen abonnement op t-mobile thuis afgenomen. dus weet niet of er nog opties zijn zodat ik in ieder geval komend jaar nog wel een beetje kan genieten (zal een lang jaar worden ben ik bang) maar tot nu toe ben ik alleen maar zeer teleurgesteld in alles. Oja het wifi probleem is opgelost door om niet op 5G te gaan maar op de normale 😏
Beste antwoord door Sterre
Bekijk origineel