Skip to main content
Beantwoord

wel verbonden ( geen internet)

Goedenavond,

de wifi werkte perfect maar toen ik de router zyxel t 54 even 10 min had losgekoppeld ivm met werkzaamheden thuis en ik de stekker er weer in stak gaf die aan verbonden. signaal uitstekend maar wel ( geen internet ) op de router zelf het lampje (internet) brand niet en de rest wel nu kan ik helemaal niks meer wel al alles geprobeerd resetten en van het stroom halen ook andere kabel geprobeerd niks helpt iemand een idee ?

Beste antwoord door melvin664

Waqqas schreef:

Hallo ​@melvin664 

Vanaf de mediaconverter gaat de internetkabel in de blauwe WAN poort van je router.

Wauw je bent een held hij doet het weer nu die in WAN poort zit heel veel dank ! Hij zat in LAN 1 in mijn beleving zat die ook altijd daarin.

nogmaals heel er bedankt ! 

Bekijk origineel

5 reacties

Bottlefriend
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 26 juli 2025

Zit de netwerkkabel tussen glasvezelkastje en router er goed in?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juli 2025

Ja zeker meerdere keren erin en eruit gedaan zelfs andere kabel geprobeerd geen resultaat 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juli 2025
Bottlefriend schreef:

Zit de netwerkkabel tussen glasvezelkastje en router er goed in?

Ja zeker meerdere keren erin en eruit gedaan zelfs andere kabel geprobeerd geen resultaat 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22209 reacties
  • 26 juli 2025

Hallo ​@melvin664 

Vanaf de mediaconverter gaat de internetkabel in de blauwe WAN poort van je router.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@melvin664 

Wauw je bent een held hij doet het weer nu die in WAN poort zit heel veel dank ! Hij zat in LAN 1 in mijn beleving zat die ook altijd daarin.

nogmaals heel er bedankt ! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen