Skip to main content
Beantwoord

internet + tv liggen eruit

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds gisteravond ligt alles eruit. Het probleem lijkt al via het huawei glasvezel kastje te komen. De lampjes branden niet zoals het hoort. Alle tips en adviezen al uitgevoerd, dit werkte gisteravond wel voor een paar uur. Maar helaas vandaag zonder resultaat. We kunnen niets meer.

Odido geeft op de website geen storing aan, tv geeft wel aan. Er is een storing, dit ligt niet aan u. Probeer het later nog een keer. 

Erg vervelend dit gezien ik vanuit huis werk πŸ₯Ί.

Hoe lossen we dit op ?

Beste antwoord door Maruti

Bedankt voor de reacties. Internet is zojuist weer aangeslagen πŸ‘πŸΌ. Wat zijn we er toch afhankelijk van geworden als je zo ineens zonder zit. 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22166 reacties
  • 23 juli 2025

Hallo ​@Maruti 

Je kan enkel wachten en de Huawei af en toe herstarten in de hoop dat het probleem zich vanzelf oplost.

Vul ook alle privΓ© velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

jonghj
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 juli 2025

Hier hetzelfde.

Geen glas link meer.

Media convertor laat hetzelfde zien. Herstarten is zinloos. Er komt gewoon geen licht meer binnen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 23 juli 2025

Bedankt voor de reacties. Internet is zojuist weer aangeslagen πŸ‘πŸΌ. Wat zijn we er toch afhankelijk van geworden als je zo ineens zonder zit. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Maruti, dank voor dit topic en fijn om te lezen dat het weer werkt! Dit gaat om een onderbreking op je netwerk, excuus voor het ongemak. Hou het gerust in de gaten, je bent hier welkom als je andere vragen hebt!

​@jonghj Speelt dit bij jou nog? Dan sta ik voor je klaar. Vergeet niet om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel te plaatsen, zodat ik mee kan kijken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen