Skip to main content
Beantwoord

Geen internet – glasvezel verbinding werkt niet

• is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik heb een probleem met mijn glasvezelverbinding.

Het ONT-apparaat is aan (Power is groen), maar de Connection-lamp is uit, en soms knippert het Alarm-lampje rood.

Mijn router geeft "No WAN" aan.

Kunt u alstublieft controleren of mijn verbinding geactiveerd is?

Beste antwoord door hayyan

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@hayyan 

Ik wil dat jij weer kan genieten van Internet. Sorry dat dit op dit moment niet lukt. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om het modem uit te meten en gelukkig zie ik dat de verbinding inmiddels is hersteld. Ervaar jij dit ook zo? 

Mocht dit toch anders zijn, laat het mij weten. Ik kijk gelijk opnieuw met je mee!

Bedankt voor je vriendelijke bericht, Teresa!

Ik heb inmiddels contact opgenomen met de technische ondersteuning en het probleem is opgelost.

Toch heel erg bedankt voor je moeite en snelle reactie!

Fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Hayyan Taiyem

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • 25 mei 2025

Hallo ​@hayyan 

De ONT ontvangt geen glasvezel signaal. Hier moet een monteur naar kijken als het geen tijdelijke storing is.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 mei 2025

Bedankt voor uw reactie.

Ik wacht graag op een monteur, want het probleem lijkt niet tijdelijk.

Laat me weten wat de volgende stap is.

Met vriendelijke groet,

Hayyan Taiyem

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 26 mei 2025

Ik wil dat jij weer kan genieten van Internet. Sorry dat dit op dit moment niet lukt. Ik help je graag om dit op te lossen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om het modem uit te meten en gelukkig zie ik dat de verbinding inmiddels is hersteld. Ervaar jij dit ook zo? 

Mocht dit toch anders zijn, laat het mij weten. Ik kijk gelijk opnieuw met je mee!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2025
Teresa van Odido schreef:

Bedankt voor je vriendelijke bericht, Teresa!

Ik heb inmiddels contact opgenomen met de technische ondersteuning en het probleem is opgelost.

Toch heel erg bedankt voor je moeite en snelle reactie!

Fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Hayyan Taiyem

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 27 mei 2025

Geweldig! ​@hayyan Echt superfijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Zo hoort het! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je zonder diensten zat voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik in de toekomst nog eens ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 27 mei 2025

@Teresa van Odido 

Hoi Teresa,

Heel erg bedankt voor je snelle en vriendelijke hulp!

Ik waardeer het echt dat je alles zo goed geregeld hebt en dat de vergoeding al meteen in het systeem is gezet.

Fijn om te weten dat ik in de toekomst bij jou terecht kan als er iets is.

Nogmaals dank en een fijne dag verder!

Met vriendelijke groet,

Hayyan Taiyem

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 27 mei 2025

@hayyan Wat een lief compliment, je maakt mij helemaal blij. Ik vind het erg leuk om te helpen, dus ik vind het fijn dat je dit voelt! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 mei 2025

Onderwerp: Internetstoring – rood lampje op modem

Geachte ​@Teresa van Odido Tereza,

Er is opnieuw een storing met mijn internetverbinding. Het internetlampje op mijn modem (Zyxel T-50) brandt rood en er is geen verbinding. De overige lampjes functioneren normaal.

Kunt u dit doorgeven aan de technische dienst voor controle?

Met vriendelijke groet,

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@hayyan, goed dat je dit laat weten! Ik zie echter momenteel geen problemen, je modem is tegen de 17 uur stabiel online. Mogelijk had je kort last van een onderbreking. Als je wilt, kan ik wel kosteloos je modem omwisselen naar de Zyxel T-56. Dan maak je gebruik van de nieuwste apparatuur. Wil je dat? Laat het mij dan zeker weten!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi ​@Cheyenne van Odido 

Bedankt voor je snelle reactie en de uitleg.

Graag zou ik gebruik maken van de mogelijkheid om mijn modem kosteloos te wisselen naar de Zyxel T-56.

Alvast bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Hayyan

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@hayyan, geen enkel probleem! Wij zijn er altijd voor je. Ik heb de modemwissel metéén in orde gemaakt. Je ontvangt een e-mail hierover en krijgt snel meer informatie van de bezorgdienst over de levering van je nieuwe modem. De T-50 hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen