Geweldig! @hayyan Echt superfijn om te lezen dat de verbinding weer is hersteld. Zo hoort het! 😀
Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je zonder diensten zat voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit zal worden verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier ook nog een e-mail ter bevestiging over.
Laat je het mij weten als ik in de toekomst nog eens ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar!
Er is opnieuw een storing met mijn internetverbinding. Het internetlampje op mijn modem (Zyxel T-50) brandt rood en er is geen verbinding. De overige lampjes functioneren normaal.
Kunt u dit doorgeven aan de technische dienst voor controle?
Hi @hayyan, goed dat je dit laat weten! Ik zie echter momenteel geen problemen, je modem is tegen de 17 uur stabiel online. Mogelijk had je kort last van een onderbreking. Als je wilt, kan ik wel kosteloos je modem omwisselen naar de Zyxel T-56. Dan maak je gebruik van de nieuwste apparatuur. Wil je dat? Laat het mij dan zeker weten!
Hi @hayyan, geen enkel probleem! Wij zijn er altijd voor je. Ik heb de modemwissel metéén in orde gemaakt. Je ontvangt een e-mail hierover en krijgt snel meer informatie van de bezorgdienst over de levering van je nieuwe modem. De T-50 hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Alvast veel plezier ermee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.