Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding met internet sinds gisteren

• 5 februari 2025
  • 4 reacties
  • 54 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Geen internet meer mogelijk. rode wereldbol lampje brandt sinds gisteren, alle stappen gedaan tot en met factory reset, zonder succes. 

Waar zou dit aan kunnen liggen? Bedankt voor de hulp

Beste antwoord door Frans81

Hoi Cheyenne, het was geen korte uitval, het duurde 2 dagen. Na een gesprek met de klantenservice en het bezoek van de monteur bleek dat het Huawei kastje inderdaad stuk was. Na vervanging geen probleem meer. Het internet kwam dus prima binnen, maar kwam niet door de ONT heen. Had ik heel lang op kunnen wachten, gelukkig kregen we snel een nieuwe!

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • 2 reacties
  • 5 februari 2025
Frans81 schreef:

Geen internet meer mogelijk. rode wereldbol lampje brandt sinds gisteren, alle stappen gedaan tot en met factory reset, zonder succes. 

Waar zou dit aan kunnen liggen? Bedankt voor de hulp

Af en toe ging het PON lampje knipperen, maar nu staat deze gewoon aan. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@Frans81, bedankt voor het starten van dit topic. Ik ben er voor je! Ik heb metéén je verbinding onder de loep genomen maar zie dat je inmiddels weer online bent. Ik vermoed dat er een korte uitval op het netwerk heeft gespeeld. Ik kan de exacte oorzaak niet terughalen, maar laat het vooral weten als dit nog een keer voorkomt. Beschrijf dan inderdaad ieder lampje op het modem en de ONT. Wil je direct contact met ons, dan kan je altijd met ons chatten of bellen: Service | Odido Geniet van je verbinding!

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hoi Cheyenne, het was geen korte uitval, het duurde 2 dagen. Na een gesprek met de klantenservice en het bezoek van de monteur bleek dat het Huawei kastje inderdaad stuk was. Na vervanging geen probleem meer. Het internet kwam dus prima binnen, maar kwam niet door de ONT heen. Had ik heel lang op kunnen wachten, gelukkig kregen we snel een nieuwe!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 6 februari 2025

Dankjewel voor de update ​@Frans81, ik ben blij om te lezen dat je inmiddels online bent!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen