Skip to main content

Glasvezel niet actief (2172)?

• 1 januari 2025
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi!

Volgens de site geen storing/werkzaamheden, maar bij ons werk internet niet.

Alle tips online gevolgd, maar internet blijft rood en op het glasvezel kastje is PON uit en knippert LOS rood. 

Hoe kan ik dit oplossen, of hoe kan ik een storing melden?

Zijn er meer mensen in Sassenheim /2172 die geen internet (en dus geen tv, toegang tot smart apparaat etc) hebben?

Uitgelichte reactie

2 januari 2025

Welkom op onze community! ​@La-Rayna 

Op dit moment zijn er inderdaad geen algemene problemen bij ons bekend in regio Sassenheim. Ik help je dan ook graag verder om jouw verbinding te herstellen!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat iets niet helemaal lekker loopt. Ik kan namelijk helemaal niet verbinden met het modem. Heb je naast het modem ook het glasvezelkastje een reset gegeven? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, wil je dit alsnog doen? 

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, laat het mij dan gelijk weten. Ik sta klaar om je verder te helpen!

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten end eze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je dit wil?

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4717 reacties
  • 2 januari 2025

Welkom op onze community! ​@La-Rayna 

Op dit moment zijn er inderdaad geen algemene problemen bij ons bekend in regio Sassenheim. Ik help je dan ook graag verder om jouw verbinding te herstellen!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat iets niet helemaal lekker loopt. Ik kan namelijk helemaal niet verbinden met het modem. Heb je naast het modem ook het glasvezelkastje een reset gegeven? Mocht je dit nog niet hebben gedaan, wil je dit alsnog doen? 

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, laat het mij dan gelijk weten. Ik sta klaar om je verder te helpen!

In de tussentijd wil ik natuurlijk niet dat je geheel zonder internet zit. Ik stuur je daarom graag een Unlimited vouchercode. Indien je een Odido of BEN simkaart hebt, werkt deze meteen. Je kan dan een hotspot opzetten end eze verbinden met je andere apparaten. Laat je mij weten of je dit wil?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025

Hi Teresa,

Dank voor je snelle reactie!

Ik had beide gereset inderdaad (zoals omschreven op jullie site( Inmiddels is er contact geweest en is er een ticket aangemaakt.

Ik zal de stappen nog een keer uitvoeren, baat het niet, dan schaadt het niet. 

Bedankt voor je aanbod! Super lief, maar ik heb unlimited.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen