Skip to main content
Beantwoord

storing Meppel internet Thuis

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Is er momenteel een storing by T-mobile thuis  in Meppel? Heb sinds 20 minuten geen internet meer. Modem aan-uit, kabels enz gechecked, maar lampje blijft rood. . . 

Beste antwoord door Stefan.B

Tommie schreef:

Hi @Stefan.B, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken, ook heb ik een lijnmeting gedaan. Volgend de meting moet je online zijn! Kan je mij laten weten of alles het weer doet? Talk soon. 

Het is inmiddels opgelost inderdaad

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 15 maart 2023

Hi @Stefan.B, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken, ook heb ik een lijnmeting gedaan. Volgend de meting moet je online zijn! Kan je mij laten weten of alles het weer doet? Talk soon. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2023
Tommie schreef:

Hi @Stefan.B, welkom op onze Community! Ik ben meteen voor je gaan kijken, ook heb ik een lijnmeting gedaan. Volgend de meting moet je online zijn! Kan je mij laten weten of alles het weer doet? Talk soon. 

Het is inmiddels opgelost inderdaad

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 114 reacties
  • 23 oktober 2023

Mijn dochter heeft vanaf vanmorgen geen internet meer in Meppel. We zien dat er een storing is.

Ze heeft een T-Mobile mobiel nummer, haar postcode en huisnummer staan in mij profiel. Kan ze een voucher krijgen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 24 oktober 2023

Hey @Albert55, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dat kan uiteraard, ik heb je meteen een vouchercode opgestuurd in een privébericht! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen