Sinds gisteravond ongeveer 23.30 geen signaal meer en dus geen tv, bellen en internet.
Modem gereset, niks helpt. Kan nergens iets vinden over storing en kan het nergens anders melden dan hier. Slechte zaak.
Nu nog steeds geen signaal.
Sinds gisteravond ongeveer 23.30 geen signaal meer en dus geen tv, bellen en internet.
Modem gereset, niks helpt. Kan nergens iets vinden over storing en kan het nergens anders melden dan hier. Slechte zaak.
Nu nog steeds geen signaal.
Beste antwoord door Mars71
Update... We hebben weer internet....
In de wijkkast waren we ingeplugd op 64 en dat moest 74 zijn. In de verdeelkast die door vuurwerkschade deels gerenoveerd is zat alles verder goed.. Door de monteur hersteld en alles werkt weer…
Vreemd dat de verbinding er dan op 31 december 23.30 mee stopt, alsof iemand op dat tijdstip stekkertjes verwisseld.. De monteur had er ook geen verklaring voor.
Een meting na afloop leverde 66 Mbit snelheid op van de 100 Mbit die we zouden moeten hebben. Veel storing op de lijn maar de verbinding was wel stabiel. Doorgezet naar KPN want als we voor 100 betalen en er maar 66 krijgen is natuurlijk niet de bedoeling. Of ze het gaan/kunnen herstellen is nog maar de vraag want om voor 1 aansluiting vanaf de wijkkast een nieuwe kabel te trekken wordt wel een dingetje, en er is al glasvezel voorbereid.…
Maar goed.. We hebben weer televisie internet en tv......
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.