Hilversum: Sinds vrijdag 12/3 10 uur 's ochtends geen internet, TV of telefonie en ook geen enkele updates van T-.Mobile. Gistermiddag klanten service gebeld (Jeffrey) en tot de conclusie gekomen dat het signaal niet bij mij thuis doorkwam: er zou een monteur gepland gaan worden. 10 minuten laten een voicemail ontvangen “dat het toch een storing betreft, die als algemene storing wordt aangemeld”…
Sindsdien… nergens iets te lezen over de voortgang van deze storing: wat is de verwachte fix-tijd, welk issue is er etcetc: maar nee, helemaal niets. *Ik hoor of lees graag snel iets T-Mobile!!*
(de onbeperkte data (die ik al had) is slechts een doekje voor het bloeden)
Beantwoord
Storing HIlversum sinds vrijdag 12/3: geen internet, TV en telefonie
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Er is inderdaad een storing in Hilversum, in dit topic lees je de voortgang.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.