Hilversum: Sinds vrijdag 12/3 10 uur 's ochtends geen internet, TV of telefonie en ook geen enkele updates van T-.Mobile. Gistermiddag klanten service gebeld (Jeffrey) en tot de conclusie gekomen dat het signaal niet bij mij thuis doorkwam: er zou een monteur gepland gaan worden. 10 minuten laten een voicemail ontvangen “dat het toch een storing betreft, die als algemene storing wordt aangemeld”…
Sindsdien… nergens iets te lezen over de voortgang van deze storing: wat is de verwachte fix-tijd, welk issue is er etcetc: maar nee, helemaal niets. *Ik hoor of lees graag snel iets T-Mobile!!*
(de onbeperkte data (die ik al had) is slechts een doekje voor het bloeden)
Hi
Vannacht weer korte storing/geen internet. Meer slachtoffers die dit ook hadden?
Hoi
Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Hi Sander, ook een DM aan je gestuurd, aangezien mijn bovenstaande bericht aansluit.
Hoi
Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
DM gestuurd
Hoi
Ik kijk wat ik kan doen voor je! Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!
Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.
Heel fijn
Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.
En
Inmiddels zien we dat iedere gedupeerde in Hilversum weer online gekomen is. Excuses voor de mindere communicatie vanuit ons. We kregen af en toe wisselende signalen omdat er meerdere monteurs mee bezig waren, maar gelukkig is het nu verholpen. We zullen vanaf heden weer zoveel mogelijk updates bieden zodat iedereen up-to-date is.
Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

Ze moeten meer met die hond werken! Heb ook weer verbinding! Ben nogsteeds ook erg benieuwd of wij nog enige reactie gaan krijgen. Is natuurlijk schandalig dat je gewoon geen enkele informatie krijgt of überhaupt enige response. We hebben echt tegen doven gepraat hier. Heb je daar nog beesten voor die helpen?
Mijn verwachtingen zijn gebaseerd op eerdere ervaringen, waarop ik ook nooit een reactie heb ontvangen
Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.
Ik weet het een coach leerde mij ooit;
“verwachtingen zijn de teleurstellingen van de toekomst”
laten we dan hopen op iets van Tmobile wat ons doet blijven. Maar diezelfde coach leerde me ook
Hopen doen we op het toilet of Hopen doen we in de Kerk.
Gezien eerdere ervaringen reken ik echt nergens op. Ben blij dat t weer werkt.
5 ½ dag uit de lucht...
Dank voor een ieders steun, input, humor en ook volhardendheid. Ik dacht in het begin de enige te zijn met issues… niet dus: en ergens is gedeelde smart, halve smart.
Als TM het goed aanpakt bestaat de kans ontevreden klanten te behouden. En dat niet eens met kettinkjes en kralen.. maar ‘t zou ze sieren als er vanuit het juiste niveau aandacht aan geschonken zou worden.
’k ben benieuwd...
Hier ook weer internet.
maar geen antwoorden of reactie van TM, terwijl meerdere personen getaged zijn.
Ben heel benieuwd of ze nog met iets extras dan de ettelijke vergoeding komen om ons te behouden (glas,tv,telefoon en mobiele plus bundels).
hier ook weer in de lucht maar ga wel opzeggen
Jaahaaaa! Ik zag opeens mijn eigen netwerk weer ipv die eeuwig uitvallende hotspot!!
Nu kan ik tenminste op giga snelheid mijn overstap gaan regelen
Hallelujah op postcode 1217KX doet internet het eindelijk weer.
Ik begrijp dat ze nu écht een top-engineer die kant op hebben gestuurd. Kans is groot dat het nu snel opgelost gaat worden. Deze gast en zijn assistent zijn onderweg.

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.
Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)
Weten ze dan al zeker dat het in de patchkast is? Voor mijn gevoel hebben ze totaal geen idee. In dat topic die ik eerder posten duurde het 3 weken met monteurs etc. Bleek niks met monteurs te maken te hebben.
Misschien kan
Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.
Pfff, t is nogal een probleem zeg.. onvoorstelbaar: ze kunnen tot op de meter nauwkeurig een kabelbreuk localiseren maar in een beetje patchkast blijkt dat toch lastig te zijn...(of het moet toch achter het aanrecht zitten..;)
Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen:

Update [17-03-2021 07:30] Vannacht hebben monteurs de locatie bezocht, maar hebben het probleem niet kunnen verhelpen. Deze ochtend zijn de monteurs opnieuw op locatie om het probleem te onderzoeken.
je kan je nu (0815) ook de moeite besparen, nog steeds niks na deboeke weer van het stroom te hebben gehaald.
Net nog maar ns alle kabeltjes eruit gehaald en stroom onderbroken, hopend op een heeeeel klein wondertje… , maar helaas niks, noppes, nada...behalve weer een rood bolletje.
TM: YOU SUCK big time!
Ik sluit me aan bij Yobster, ondanks alle tijd en ellende die me dat weer gaat kosten, maar dit TM is als SABENA vroeger: Such A Bad Experience Never Again
Welterusten
Ik ga maar opzeggen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.