Skip to main content
Beantwoord

Storing internet Ermelo 3851


Zojuist gebeld met de klantenservice die konden niet bevestigen dat er een storing was. Toch lukte de lijnmeting niet. 

Het betreft internet, telefoon en televisie die niet werken.

Wat te doen?

Beste antwoord door Brian

Hi @rklomp83 Ik zie dat mijn collega’s gisteren een opdracht uit hebben gezet voor een monteur, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Bekijk origineel

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 31 augustus 2020

Hallo @rklomp83 

Er is wel een storing bekend in Huizen ook daar in de omgeving, wellicht dat het er iets te maken mee heeft.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 31 augustus 2020

Bovenstaande is niet juist. Net even met de klantenservice gebeld.

Storing is er nog steeds is een andere storing met nummer 924. 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 september 2020

Hi @rklomp83 

De storing is gister verholpen. Ervaar je nog steeds problemen met internet? Laat het ons weten zodat we je verder kunnen helpen!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 september 2020

@Hajar Ja het is nog steeds stuk.

Ik heb gisteren 3 keer de klantenservice gebeld en die gaven elke keer aan dat de storing nog niet verholpen was. Dus is de storing nu verholpen of niet?!?

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 1 september 2020

@rklomp83 

Als je in je T-Mobile thuis account kijkt onder actuele storingen staat daar iets vermeld?

Aan jou kant is alles in orde? Bij DSL een DSL kabel van je ISRA naar de DSL poort van je modem en bij glasvezel de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van je modem en branden dan alle lampjes op de mediaconverter of de F/O lamp niet?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 september 2020

Als ik naar https://thuismy.t-mobile.nl/instellingen/wifi ga krijg ik:

Let op!

Oeps, we kunnen nu geen connectie maken met je modem! Probeer het later nog eens.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 september 2020

@Waqqas Nee daar staat niks vermeld. Dat had volgens de klantenservicedesk wel gemoeten, die waren verbaast dat er niks stond.

Sinds gisteren 12.30 is het internet, tv en telefoon ermee gestopt.

 

Aan mijn kant is volgens alles goed.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22210 reacties
  • 1 september 2020

@rklomp83 

Helpt mediaconverter of modem bij DSL even stroomloos houden?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 1 september 2020

@Waqqas Nee werkt niet


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 2 september 2020

Hi @rklomp83 Ik zie dat mijn collega’s gisteren een opdracht uit hebben gezet voor een monteur, we gaan er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen