Skip to main content
Beantwoord

Ad blocker


Sinds vorige week heb ik glasvezel internet. Erg blij mee maar nu werkt mijn Ad blocker niet meer. Komt dit door mijn nieuwe internet of ligt het aan Google Chrome? Ik heb nog niet kunnen vinden waarom het niet meer werkt?

Beste antwoord door Anonymous

@Martje0109,

welke Ad blocker gebruik je?

Je kan proberen om jouw extensie te verwijderen en daarna Chrome herstarten en dan opnieuw de extensie installeren.

 

Zelf gebruik ik Adblock Plus, gratis extensie voor Google Chrome en bij overstap van KPN Glasvezel naar T-Mobile Glasvezel geen problemen ondervonden.

 

Mvg Timo

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2020

@Martje0109,

welke Ad blocker gebruik je?

Je kan proberen om jouw extensie te verwijderen en daarna Chrome herstarten en dan opnieuw de extensie installeren.

 

Zelf gebruik ik Adblock Plus, gratis extensie voor Google Chrome en bij overstap van KPN Glasvezel naar T-Mobile Glasvezel geen problemen ondervonden.

 

Mvg Timo

 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 29 juni 2020

Bedankt! heb hem inderdaad verwijderd en opnieuw toegevoegd nu blokt hij wel. Hopen dat het zo blijft! ;-)


  • 0 reacties
  • 29 juni 2020

@Martje0109,

goed om te lezen dat het opgelost is. Vergeet je niet om Chrome up 2 date te houden, indien een browser “out of date” is dan geeft een Adblocker ook soms problemen.

 

Mocht je weer problemen hebben, stel je vraag en we helpen je.

 

Grtz Timo


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen