Skip to main content
Beantwoord

Klacht. Na 2,5 maanden nog steeds geen internet.

  • 7 januari 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Geachte, Via de "klantenservice" ben ik nu al meer dan twee maanden bezig om internet van T mobile te krijgen op mijn adres. Hiervoor had ik werkend internet van Tele-2. Er zijn meerdere keren toezeggingen gedaan, er is een monteur van Gideon geweest, er zou een monteur van KPN komen, die is door u weer afgezegd want de aanvraag moest weer opnieuw (ook diverse keren) een tranendal. Resulterend in een zware klacht. Ik wil graag dat dit wordt opgepakt door een senior die wel verantwoordelijkheid voelt om eea voor elkaar te krijgen en een reactie op mijn klacht.

Beste antwoord door Brian

Hi @Racco, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie dat de eerste aanvraag gedaan is op een verkeerd adres. Natuurlijk erg balen maar geen zorgen, de aanvraag is op 31-12 gedaan voor de juiste toevoeging en afgelopen vrijdag hebben we de aanvraga doorgestuurd naar de netbeheerder om je aan te sluiten op het netwerk. Je ontvangt binnen enkele dagen bericht van ons over wanneer je online bent, dat gaat helemaal lukken!

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2020

Hi @Racco, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik zie dat de eerste aanvraag gedaan is op een verkeerd adres. Natuurlijk erg balen maar geen zorgen, de aanvraag is op 31-12 gedaan voor de juiste toevoeging en afgelopen vrijdag hebben we de aanvraga doorgestuurd naar de netbeheerder om je aan te sluiten op het netwerk. Je ontvangt binnen enkele dagen bericht van ons over wanneer je online bent, dat gaat helemaal lukken!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen