Beantwoord
Geen internet / modem werkt niet naar behoren
Beste,
Helaas genoodzaakt om op dit forum een bericht te plaatsen (hier zie ik dat problemen worden opgepakt) omdat ik afgewimpeld wordt via de telefoon en me niet serieus genomen voel. Afgelopen zaterdag gebeld omdat er geen wifi signaal meer werd uitgezonden en dit met opnieuw opstarten (dit was normaliter al vereist om de 2 dagen) + factory reset van de modem niet opgelost is. Verder is de modem ook niet meer te bereiken via een UTP kabel en reageert ook niet op de factory reset. Alle lampjes branden verder.
Aardige mevrouw aan de lijn die mij niet verder kon helpen om dat de technische dienst niet aanwezig was. Ik zou door de weeks terug kunnen bellen want zij kunnen meer checken. Nu hoor ik dat dat helemaal niet mogelijk is en ik überhaupt 12 kalenderdagen (!) moet wachten om in contact te komen met met iemand van de TD.
Ik verzoek bij deze dat ik een modem opgestuurd krijg om die in iedergeval te testen voor we 2 weken verder zijn. De huidige situatie waarbij ik mijn mobiel noodzakelijk moet gebruiken als hotspot is onwerkbaar en werkt slecht (livestreams, gamen, computer via kabel niet te gebruiken voor werk etc..).
Ik verwacht dat T-Mobile meedenkt en actie onderneemt gezien de buitenproportionele wachttijden. Is dit niet het geval is het voor mij helder en ben ik weg naar een provider waar dit wel gebeurt.
Groet Sam
Helaas genoodzaakt om op dit forum een bericht te plaatsen (hier zie ik dat problemen worden opgepakt) omdat ik afgewimpeld wordt via de telefoon en me niet serieus genomen voel. Afgelopen zaterdag gebeld omdat er geen wifi signaal meer werd uitgezonden en dit met opnieuw opstarten (dit was normaliter al vereist om de 2 dagen) + factory reset van de modem niet opgelost is. Verder is de modem ook niet meer te bereiken via een UTP kabel en reageert ook niet op de factory reset. Alle lampjes branden verder.
Aardige mevrouw aan de lijn die mij niet verder kon helpen om dat de technische dienst niet aanwezig was. Ik zou door de weeks terug kunnen bellen want zij kunnen meer checken. Nu hoor ik dat dat helemaal niet mogelijk is en ik überhaupt 12 kalenderdagen (!) moet wachten om in contact te komen met met iemand van de TD.
Ik verzoek bij deze dat ik een modem opgestuurd krijg om die in iedergeval te testen voor we 2 weken verder zijn. De huidige situatie waarbij ik mijn mobiel noodzakelijk moet gebruiken als hotspot is onwerkbaar en werkt slecht (livestreams, gamen, computer via kabel niet te gebruiken voor werk etc..).
Ik verwacht dat T-Mobile meedenkt en actie onderneemt gezien de buitenproportionele wachttijden. Is dit niet het geval is het voor mij helder en ben ik weg naar een provider waar dit wel gebeurt.
Groet Sam
Beste antwoord door Brian
Hi @SamuelW , ai dat klinkt niet best! Ik heb er zojuist wat vaart achter gezet voor je en ik verwacht dat we een nieuwe modem naar je opsturen. Je ontvangt vandaag bericht van onze technische dienst!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.