Hey @Mvr.lcf, heel goed dat je hiervoor een topic bent gestart.
Dit is de afkoopsom van het contract, deze had niet mogen plaatsvinden. Ik wilde hem direct vergoeden, echter zie ik dat de klantenservice dit gisteren al gedaan heeft. Dit bedrag zal spoedig worden teruggeboekt op het bij ons bekende rekeningnummer. Mijn excuses voor het ongemak! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen, laat het dan gerust weten.
Ik kreeg van de klantenservice te horen dat ik het bedrag moest terugboeken. Nu ontvang ik echter een e-mail dat de automatische incasso niet is gelukt en dat er opnieuw een poging wordt gedaan om €252 af te schrijven.
Hoe komt dit? Dit klopt namelijk niet. Zoals eerder door jullie aangegeven, hoef ik geen afkoopsom te betalen, maar nu wordt het bedrag alsnog opnieuw afgeschreven?
Hoi @Mvr.lcf, je hebt helemaal gelijk! Dit is alleen een automatisch proces wat we niet kunnen tegenhouden. Er worden altijd twee incassopogingen gedaan. Mocht het hierna niet lukken, zul je ook nog herinneringen per e-mail krijgen die automatisch worden verstuurd. Ik heb daarom meteen uitstel van betaling aangevraagd, zodat je ook geen extra kosten ontvangt vanwege het openlaten van de rekening. Je kunt de herinneringen en incassopogingen negeren. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😄
Bedankt, ik zie inderdaad dat er een uitstel is aangevraagd. Wat kan ik doen als het bedrag in april alsnog wordt afgeschreven?
Hoi @Mvr.lcf, dan kun je het gerust storneren. Dit zal maximaal twee keer gebeuren. Hierna krijg je herinneringen per e-mail en kun je dit negeren. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar! 😊
Hallo, ik heb nog een openstaand bedrag van €11 dat ik volgens de klantenservice moet betalen.
Ik heb namelijk geen volledige credit ontvangen van de klantenservicemedewerker waarmee ik telefonisch contact had.
Van het totaalbedrag van €252,75 is €241,30 gecrediteerd. Waardoor er nog een bedrag van €11,00 openstaat.
Kunt u aangeven wanneer ik hiervoor de factuur kan ontvangen?
Of zal de factuur automatisch worden aangepast?
@Mvr.lcf Goedemiddag! Wel zo fijn om te weten wanneer de vergoeding plaats gaat vinden en ik ben meteen voor je aan de slag gegaan. Hier is goed om te weten dat er een verschil is voor de vergoedingen voor je vaste en/of mobiele aansluiting. Bij je vaste aansluiting is het de bedoeling dat je vanaf de datum van de vergoeding een maand hierna de verrekening terugziet. Met je mobiele aansluiting is ook de datum van de vergoeding leidend, alleen kan dit meegaan met de eerstvolgende factuur. Is dit de laatste, dan is het streven om binnen 4 tot 6 weken een eindfactuur te ontvangen en binnen 14 kalenderdagen alles recht te trekken.