Skip to main content
Beantwoord

Klacht. Erg onbeschoft behandeld

Ik had vandaag Odido gebeld en geïnformeerd of mijn opzegging binnen de bedenktermijn zou vallen. Alhoewel ik iemand van de afdeling opzeggingen aan de lijn had zei deze dat hij dit niet kon zien en dat ik maar in mijn mails moest kijken (?!)

Vervolgens ging hij niet relevante vragen stellen en ik zei ik wil weten of ik binnen de bedenktermijn val. Heel laconiek werd er meermaals gereageerd van "ik zou het echt niet weten" Uiteindelijk verbrak hij gewoon de verbinding.... 

Terug gebeld en een medewerker aan de lijn die mij netjes hielp en het WEL kon zien hoe het zat.

Ik wil hier graag een klacht over indienen, want kan mij niet voorstellen dat Odido dit tolereert.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Rico6666, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring. Dit is zeker niet de service die wij van ons gewend zijn en wij willen dit graag intern verder onderzoeken om te voorkomen dat dit in de toekomst weer voorkomt! Zou je me kunnen doorgeven op welk tijdstip je contact hebt opgenomen? Dan kan ik dit gelijk voor je doorzetten. Ook wil ik je graag verder helpen, mochten er nog bepaalde zaken zijn waar je meer informatie over wil hebben! Zou je in dat geval de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer nog willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 9 maart 2025

Hi ​@Rico6666, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden voor deze ervaring. Dit is zeker niet de service die wij van ons gewend zijn en wij willen dit graag intern verder onderzoeken om te voorkomen dat dit in de toekomst weer voorkomt! Zou je me kunnen doorgeven op welk tijdstip je contact hebt opgenomen? Dan kan ik dit gelijk voor je doorzetten. Ook wil ik je graag verder helpen, mochten er nog bepaalde zaken zijn waar je meer informatie over wil hebben! Zou je in dat geval de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer nog willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi Nora,

Ik heb de laatste 4 cijfers toegevoegd. Ik heb tevens in mijn profiel de naam van de medewerker toegevoegd en het tijdstip van bellen. Kun je die zien ?

Wat ik nog even zeker zou willen weten is of alles volgens de voorwaarden van de bedenktermijn is afgehandeld. Kun je dit nog even nagaan ?

Bedankt voor de hulp

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@Rico6666, super bedankt! Ik zie dat de opzegging via een andere aanbieder in binnengekomen. Zij hebben aangegeven dat je per 18 maart 2025 wil opzeggen. Je bedenktijd loopt tot 17 maart 2025, er is op dit moment daarom niet binnen bedenktijd opgezegd. Als je binnen bedenktijd wil opzeggen, wordt je internet ook per direct opgezegd. Dit kan niet in de toekomst gepland worden. Mocht je dit willen veranderen, zou je bij je huidige aanbieder moeten vragen om de overstap te annuleren en zelf bij ons opzeggen voor 17 maart 2025. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi Ishana,

Ik heb op 6 maart om 19.11 met de klantenservice gebeld (vlak na het ene onbeleefd gesprek)

Deze bevestigde mij dat er binnen de bedenktermijn is opgezegd en dat het niet uitmaakt dat de uiteindelijke afsluitdatum een dag later valt.

Ik heb dus de toezegging gekregen dat ik het juist heb gedaan. Ik mag toch aannemen dat ik daarvan uit mag gaan omdat dit iemand van de afdeling opzeggingen was ?

Kun je dit gesprek terug (laten) luisteren ?

Tevens heb ik de bevestiging van de opzegging per mail ontvangen en hierin staat niets dat de opzegging contractueel niet juist zou zijn. Alles word bevestigd dat het abonnement 18 maart stopt en het terugsturen van de apparatuur word gevraagd.

Ik heb inmiddels begrepen van iemand die bij Odido werkt, dat het ook zo klopt. Je mag de opzegging via de overstap service regelen en je word dan niet direct afgesloten.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen