Skip to main content

Terugsturen Zyxel en Davolink modems

  • 7 januari 2025
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik ben eind november 2024 overgestapt van glasvezel (Zyxel T-50 modem) naar Klik-en-klaar en ben daar heel blij mee. Helaas heb ik nog geen email ontvangen met instructies hoe ik mijn Zyxel modem terug kan sturen. Mijn vragen:

  • Moet ik mijn Zyxel modem terugsturen? Als wel, hoe?
  • Moet ik ook mijn twee oude Tele2 Davolink modems (DV-2020 en DV-21AMR) terugsturen?

Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groet, Skule

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

Hoi Skule, gaaf dat je voor Klik&Klaar hebt gekozen en dat je hier heel blij mee bent! Ik geef je graag meer duidelijkheid over het terugsturen van de apparatuur. De Zyxel T-50 ontvangen we graag terug. De Tele2 Davolink modems hoeven niet teruggestuurd te worden. Heb je wel een e-mail ontvangen met een QR-code/label? Dan scan je het label via je mobiele telefoon bij een  DHL Parcel ServicePoint  (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kan je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen? Stop dan een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Heb je geen mail ontvangen met de QR-code/label? Dan geldt ook; een briefje in de doos met je eigen adresgegevens is voldoende. Vanwege het milieu en duurzaamheid sturen wij geen dozen meer op, maar geen zorgen - je mag hier elke oude doos voor gebruiken. Meer informatie over het terugsturen van apparatuur vind je in dit topic. Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Skule, gaaf dat je voor Klik&Klaar hebt gekozen en dat je hier heel blij mee bent! Ik geef je graag meer duidelijkheid over het terugsturen van de apparatuur. De Zyxel T-50 ontvangen we graag terug. De Tele2 Davolink modems hoeven niet teruggestuurd te worden. Heb je wel een e-mail ontvangen met een QR-code/label? Dan scan je het label via je mobiele telefoon bij een  DHL Parcel ServicePoint  (Let op, het retourneren bij een DHL Express ServicePoint is niet mogelijk). Kan je het label niet via jouw mobiele telefoon scannen? Stop dan een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. 

Heb je geen mail ontvangen met de QR-code/label? Dan geldt ook; een briefje in de doos met je eigen adresgegevens is voldoende. Vanwege het milieu en duurzaamheid sturen wij geen dozen meer op, maar geen zorgen - je mag hier elke oude doos voor gebruiken. Meer informatie over het terugsturen van apparatuur vind je in dit topic. Laat je het me weten of het is gelukt? đŸ˜„


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 januari 2025

Hoi Marciano, bedankt voor je reactie😀 Ik ga mijn Zyxel modem inpakken met mijn gegevens in de doos en terugsturen via een DHL ServicePoint. Groetjes Skule


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1934 reacties
  • 12 januari 2025

Hi ​@Skule, geweldig en dank je wel alvast voor het terugsturen! Komt helemaal goed. Heel veel plezier met je Klik&Klaar modem!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 januari 2025

Hoi ​@Demi van Odido , ik heb mijn Zyxel modem gisteren verstuurd via DHL met refnr. JVGLOTC0094293479. Groetjes Skule


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen