Thunderbird kan niet meer mijn account aanmelden bij server pop-mail.outlook.com
Mijn vrouw's account voor Thunderbird kan plotseling niet meer aanmelden bij de server
pop-mail.outlook.com .
Het werkte tot nu toe (al vele jaren) bijna altijd goed! Dit was via DSL van Tele2.
Wel het laatste half jaar af en toe dit probleem, maar dan lukte het na een paar maal "Opnieuw Proberen" wel!
Ik ben vanaf eergisteren,dinsdag 24-09 over naar Glasvezel van Odido en het lijkt erop dat
het probleem vanaf dat moment is onstaan.
Nu heb ik alles geprobeerd, tips van Thunderbird problemen gevolgd, zoals security.stl niveau-waardes veranderen
(staat nu op 3) naar 2 of 1, maakte niet uit. Ook zonder firewall geprobeerd, maakte niet uit. Ook Windows in Safe Mode geprobeerd, maakte niet uit.
Typisch bij "nieuwe berichten ophalen" krijg ik de error, ook bij verzenden van een bericht krijg ik de error.
Het account (annegm25@hotmail.com) kan dus niet meer aangemeld worden op de pop-mail server.
Het wachtwoord is juist! Ze kan gewoon bij de outlook server aanmelden voor de webmail versie.
Wat kan ik nu nog doen?
Ik nijg er naar om het account uit Thunderbird te verwijderen en opnieuw aan te maken, maar.........blijven de
bestaande mail mappen dan nog bereikbaar, dat weet ik dus niet zeker.
Andere optie is om een nieuw account aan te maken, maar kunnen dan de oude mailmappen bereikbaar blijven?
Ook misschien een optie: als de error verschijnt, zijn er 3 opties, 1 opnieuw proberen, 2 nieuw wachtwoord invoeren en 3 annuleren.
Wanneer ik 2 zou kiezen, is dat dan het wachtwoord voor haar hotmail account en dus ook haar Windows account en
wat zijn daarvan de gevolgen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.